جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > تجلیل از 10 آبزی پرور نمونه استان در آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان گلستان

تجلیل از 10 آبزی پرور نمونه استان در آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان گلستان

در آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان، از 10 آبزی پرور نمونه گلستانی تجلیل شد.

همزمان با هفته جهادکشاورزی، مراسم سی و ششمین و سی و هفتمین دوره انتخاب، معرفی و تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی استان گلستان با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، دکتر زنگانه استاندار گلستان و جمعی دیگر از مدیران استانی، در محل تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار شد. 

طی این مراسم از ١٢۵ نفر از فعالان نمونه بخش کشاورزی استان  تقدیر شد. که 6 نفر از این افراد به عنوان نمونه شیلاتی در سال ١۴٠٠ و 4 نفر دیگر نیز به عنوان نمونه ی شیلاتی سال ١۴٠١ معرفی شدند.

برگزیدگان سال ١۴٠٠ در سی و ششمین دوره این مراسم، سید رضی حسینی در پرورش ماهیان گرمابی، عباس رنجبر در پرورش ماهیان سردابی، قربان بردی توماج در صید پره، میثم سبزه در پرورش میگو، مهرداد داوودی در پرورش ماهیان خاویاری و اناقلیچ ایمری در بخش پرورش ماهی در قفس، معرفی شدند. 

همچنین از عبدالمحمد کسلکه نژاد در بخش پرورش ماهیان گرمابی، فرهاد معززی در پرورش ماهیان سردابی، محمود یکین آلیتن در صید پره و نورمحمد مخدومی در پرورش میگو، به عنوان نمونه های شیلاتی سال 1401 تجلیل شد.

گفتنی است همزمان با هفته جهادکشاورزی، سی و ششمین و سی و هفتمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان گلستان با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، دکتر زنگانه استاندار گلستان، دکتر رحمت نوروزی نائب رییس کمیسیون کشاورزی و نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی،  دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان، دکتر جباری مدیر کل شیلات استان، معاونین، مدیران ستادی و شهرستانها، مدیران کل دستگاههای تابعه و کارشناسان سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در محل تالار فخرالدین اسعدگرگانی گرگان برگزار شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب