جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > نیسان سنترا ۲۰۲۴ به میدان آمد/ عکس

نیسان سنترا ۲۰۲۴ به میدان آمد/ عکس

گجت‌نیوز نوشت: نیسان سنترا 2024 با طراحی و پیشرانه جدید معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات مدل جدید Nissan Sentra آشنا می‌شویم.

با توجه به این‌که میزان فروش نیسان سنترا طی ماه‌های گذشته به‌میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده است، این خودروساز ژاپنی نسخه ۲۰۲۴ سدان سنترا را به‌همراه طراحی ظاهری و مشخصات فنی جدید معرفی کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

مشخصات نیسان سنترا ۲۰۲۴

نسخه SV این خودرو با پکیج پریمیوم عرضه می‌شود که این پکیج مواردی چون سیستم دید محیطی هوشمند نیسان، چراغ‌های راهنمای یکپارچه روی آینه‌های جانبی و سیستم صوتی Bose با 8 بلندگو را به‌همراه دارد. همچنین نسخه SV از رینگ‌های 16 اینچی جدید و نسخه SR نیز از تریم کروم تیره بهره می‌برند.

طراحان با استفاده از نشان‌های قرمز جلو و عقب توانستند نسخه مدل SR را با سایر مدل‌های این خودرو متمایز کنند. مشتریان می‌توانند این خودرو را در آپشن بدنه دو رنگ شامل سقف مشکی و همچینین رنگ‌های بدنه شامل خاکستری آتلانتیک، آبی الکتریک، نارنجی مونارک و سفید آسپن سفارش دهند.

نیسان سنترا ۲۰۲۴ به یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری جدید مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۴۹ اسب بخار و گشتاور ۱۹۸ نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس جدید ایکس ترونیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

Nissan Sentra 2024

در حال حاضر قیمت این خودرو مشخص نشده، اما به احتمال زیاد قیمت آن در مدل 2024 به‌دلیل تغییرات ظاهری، تجهیزات بیشتر و پیشرانه جدید افزایش پیدا خواهد کرد. گفتنی است نیسان سنترا مدل 2023 در نسخه S حدود 21 هزار و 145 دلار و مدل SR حدود 24 هزار دلار قیمت داشت.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227227

منبع: khabaronline-1778477

برچسب ها
نسخه اصل مطلب