جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > کشف بيش از 85 تن قند و شكر احتكاري در آزادشهر 

سردار \\

کشف بيش از 85 تن قند و شكر احتكاري در آزادشهر 

سردار "سعيد دادگر" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با تاکید بر اینکه هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاها و ارزاق، ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت‌طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف‌کنندگان است اظهار داشت: مبارزه با احتكار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامي است و پلیس با قاطعيت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

وی از شناسايي محل احتكار ارزاق عمومی داخل یک انبار در حاشیه شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: ماموران پليس آگاهی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی و همراهی نمایندگان ادارات صمت و تعزیرات حکومتی مكان مورد نظر اعزام شدند.
سردار دادگر با اشاره به كشف 75 تن شکر و10 تن قند از اين انباري تصريح كرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 17 میلیارد ریال برآورد کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: در همين راستا يك نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شد.
فرمانده انتظامي گلستان در پايان خاطرنشان كرد: اقدامات زیان‌بار این‌چنینی توسط برخی از افراد، موجب آشفتگی در بازار می‌شود و مردم می‌توانند در صورت مشاهده و اطلاع‌رسانی هرگونه مورد مشابه، پلیس را در زمینه مبارزه با احتکار کالا یاری کنند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب