جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > بانک کشاورزی گلستان 50 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته پرداخت کرد

مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان

بانک کشاورزی گلستان 50 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته پرداخت کرد

مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان، گفت: بانک کشاورزی گلستان 50 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته برای 22 هزار متقاضی در بخش های مختلف پرداخت کرده است.

به گزارش انسجام ملی، «وحید صیادی» در نشست با اصحاب رسانه گلستان که به مناسبت 90 امین سالروز تأسیس بانک کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته 700 میلیارد ریال در صنعت مرغداری، 6 هزار میلیارد ریال در بخش دام، 500 میلیارد ریال در حوزه جوانی جمعیت و خانواده، 100 میلیارد ریال در حمایت از نهادهای کمیته امداد و بهزیستی، 2100 میلیارد ریال در به روز کردن ماشین آلات کشاورزی پرداخت شده است.
به گفته وی؛ این تسهیلات در راستای افزایش تولید و بهره وری و پر کردن خلأ سرمایه در گردش متقاضیان پرداخت شده است.

رتبه نخست کشور در تجهیز و به روز رسانی ماشین آلات کشاورزی 
مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه استان در تجهیز و به روز رسانی ماشین آلات کشاورزی رتبه نخست کشور را دارد، تصریح کرد: با پرداخت تسهيلات 700 دستگاه انواع نشاکار، تراکتور، کمباين و ادوات کشاورزی خریداری شده توسط کشاورزان، وارد چرخه مکانيزاسيون کشاورزی این استان شده است.
وی افزود: استان گلستان در تولید بذور اصلاح شده گندم و جو نیز رتبه بالایی در کشور دارد.
صیادی با اشاره به تأسیس بانک کشاورزی در 21 خرداد 1312 شمسی، اظهار کرد: امروز مصادف با نودمین سالروز تأسیس این بانک دولتی است که به صورت تخصصی در حوزه کشاورزی، دامداری، شیلات، صنایع چوب و به ویژه تأمین امنیت غذایی کشور فعالیت می کند.
وی ادامه داد: به پشتوانه مردم و با بیشترین کادر تحصیل کرده ای که در اختیار داریم درصدد هستیم سفره های مردم پهن تر و رنگین تر شود.
به گفته وی؛ امروز هر جایی از کشور را که نگاه می کنیم حضور قوی و مستمر این بانک را مشاهده می کنیم.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان از وجود 33 شعبه این بانک در استان خبر داد و گفت: این بانک حتی در اقصی نقاط و نقاط مرزی شعبه دارد تا مردم استان که بیشتر کشاورز و دامدار هستند از خدمات این بانک استفاده کنند.
وی افزود: این بانک در استان 320 نیروی تحصیل کرده دارد که این میزان افراد تحصیل کرده در بین سایر بانک ها و ادارات سرآمد است.
صیادی با اعلام اینکه مجموع مطالبات این بانک از مشتریان 1300 میلیارد تومان است، تصریح کرد: عدم پرداخت به موقع اقساط تسهیلات از معضلات بزرگ این بانک است.
وی ادامه داد: پرداخت به موقع اقساط تسهیلات می تواند کمک شایانی به رونق بخش کشاورزی و دامداری و صنایع مرتبط داشته باشد.
به گفته وی؛ متاسفانه برخی از بدهکاران با ارائه توجیه نامناسب در عدم تسویه به موقع بدهی خود باعث می شوند پول در این بخش به خوبی به گردش درنیاید و برخی از طرح ها ابتر بماند.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان از خرید خوب محصول گندم امسال کشاورزان استان خبر داد و گفت: تاکنون 420 هزار تن گندم از سوی این بانک و 7 هزار تن از سوی بخش خصوصی خریداری شده است.
وی افزود: تاکنون 8 هزار میلیارد ریال از وجوه گندم کاران و کلزاکاران استان پرداخت شده است و بقیه نیز در آینده نزدیک پرداخت می شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب