جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > زمان آزمون عملی و کتبی چهلمین دوره آزمون ادواری و دومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در گلستان اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

زمان آزمون عملی و کتبی چهلمین دوره آزمون ادواری و دومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در گلستان اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان زمان برگزاری آزمون عملی و کتبی چهلمین دوره آزمون ادواری و دومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در گلستان اعلام کرد و گفت: در این دوره 420 شرکت کننده گلستانی حضور دارند.

محمد رعیت،گفت: آزمون های مهارتی بخش فرهنگ و هنر  به منظور فراگیری و ارتقاء سطح آموزش های مهارتی و هنری و نیز ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزش های مهارتی، به صورت جامع و هماهنگ در سطح کشور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله در ۳ مقطع خرداد، شهریور و دی ماه برگزار می شود.

وی درباره این دوره از آزمون در استان گلستان،گفت: آزمون عملی این دوره در روز یکشنبه 21 خرداد ماه از ساعت 9 تا 15 در مجتمع فرهنگی هنری بهارستان گرگان برگزار می‌شود.

رعیت ادامه داد: آزمون کتبی نیز در روز پنج شنبه 25 خرداد ماه از ساعت 9 تا 15 در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، با اشاره به اینکه در این دوره 420 شرکت کننده حضور دارند، افزود: ارائه کارت ورود به جلسه، کارت ملی و  گوشی هوشمند دارای اینترنت با شماره موبایل ثبت شده در سامانه الزامی است.

وی در خاتمه گفت: لازم به ذکر است که آزمون آزمایشی جامع نیز برای پیش آمادگی شرکت کنندگان در روز شنبه 20 خرداد ماه از ساعت 9 تا 15 در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برپا می شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب