جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > جمع آوری و ساماندهی 56 متکدی در سطح شهر گرگان

طی دو ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

جمع آوری و ساماندهی 56 متکدی در سطح شهر گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از جمع آوری ۵۶ متکدی در ۲ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ در شهر گرگان خبر داد.

احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار گفت: بر اساس مصوبه عالی شورای وزیران جمع‌آوری مستمر متکدیان و کارتن خواب های سطح شهر در دستور کاری قرار دارد که اثر بخشی آن  نیازمند همراهی و مشارکت شهروندان در این طرح است.

سالاری افزود: در دوماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۶ متکدی از سطح شهر جمع آوری شد که از این تعداد ۸ نفر به شهرستان اعزام، ۸ نفر پذیرش و یک نفر نیز به کمیته امداد معرفی شدند.

وی ادامه داد: در یکساله ۱۴۰۱ نیز ۳۴۹ متکدی از سطح شهر جمع آوری و ساماندهی شدند که از این تعداد ۱۱ نفر به بهزیستی، ۲۶ نفر به کمیته امداد، ۷ نفر به دستگاه قضایی، ۴ نفر به بیمارستان، ۶ نفر به شهرستان و تعداد ۶ نفر افراد در راه مانده اعزام یا پذیرش شدند و باقی افراد نیز با اخذ تعهد تحویل خانواده شدند.

 معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: متاسفانه مشکلات معیشتی و حضور برخی اتباع بیگانه چالش زیادی برای شهروندان و مدیریت شهری به وجود آورده و شهرداری به تنهایی قادر به حل این معضل نمی باشد.

سالاری خاطر نشان کرد: در موضوعات اجتماعی به خصوص حل مشکل متکدیان نیازمند همراهی شهروندان گرامی هستیم و شهروندان می توانند در صورت داشتن پیشنهاد یا انتقاد سازنده به سامانه تلفنی ۱۳۷ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب