جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > بررسی طرح توسعه فیبرنوری در جلسه شورای اداری مخابرات منطقه گلستان 

مخابرات منطقه گلستان

بررسی طرح توسعه فیبرنوری در جلسه شورای اداری مخابرات منطقه گلستان 

درجلسه شورای اداری مخابرات منطقه گلستان طرح توسعه فیبرنوری و میزان پیشرفت آن بررسی شد.

با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی، اعضای شورای مدیران و روسای ادارات مخابرات شهرستان ها جلسه شورای اداری تشکیل و در آن پروژه توسعه فیبرنوری در استان و میزان پیشرفت آن بررسی شد. 
در این جلسه مدیر مخابرات منطقه گلستان با ابراز رضایت از روند پیشرفت این پروژه گفت : توسعه فیبرنوری با شتاب مناسبی در تمامی شهرستان های استان در حال اجرا است و با توجه به زیرساخت های از قبل آماده و فیبرکشی های انجام شده پروژه در اغلب شهرستان ها وارد مرحله بازاریابی و فروش سرویس FTTH شده است . 
وی تخصص و تجربه مخابرات در ایجاد زیرساخت های مناسب و به روز و همچنین ارائه سرویس و خدمات پس از فروش را قابل قیاس با رقبا ندانست و افزود : مخابرات منطقه گلستان از رقابت ایجاد شده بسیار خرسند است و امیدواریم با استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات ، رفاه ارتباطی مطلوب را در اختیار مردم استان قراردهیم . 
وی خطاب به مدیران و روسای مخابرات استان ،تلاش در جهت کسب رضایت حداکثری مردم را از مسائل بسیار پر اهمیت دانست و گفت : متاسفانه بحران سرقت از موارد تاثیرگذار در نارضایتی مردم بوده که لازم است با ایجاد تعاملات مناسب و انجام مکاتبات فی ما بین مخابرات و مقامات قضایی و انتظامی خسارات و مشکلات عدیده مخابرات در پی سرقت های مکرر ، تشریح و درصد نارضایتی مردم به دلیل سرقت تجهیزات مخابرات در آن عنوان شود  تا منجر به اجرای برنامه های پیشگیرانه بیشتری در این زمینه شود . 
دکتر غلامعلی شهمرادی نظارت و کنترل عملکرد کارکنان را ضروری عنوان کرد و با اشاره به اینکه کیفیت خدمات ارائه شده به نحوه عملکرد کارکنان ارتباط مستقیم دارد افزود : انتظار ما از کارکنان خدمت صادقانه و رفتار مشتری مدارانه است . 
وی افزایش همکاری های بین بخشی ، انجام تعهدات و تکالیف محوله در زمان مقرر ، رفع موانع در اجرای فرآیندها را خواستار و ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتربتوانیم توسعه مخابرات را در استان بیش از پیش شاهد باشیم.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب