جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > حضور اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین ارتحال امام خمینی(ره)

حضور اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین ارتحال امام خمینی(ره)

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از حضور اعضای این کانون در آیین سی‌ و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» گفت: جمعی از بسیجیان دانشگاه به همراه خانواده خود، در این آیین که امروز و به رسم هر ساله در مرقد امام خمینی(ره) برگزار شد، مشتاقانه حاضر و از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و معنویت این برنامه، بهره مند شدند.

دکتر هاشمی اصل با اشاره به برخی رهنمودهای امروز رهبر معظم انقلاب، از جمله تلاش در تقویت «ایمان» و «امید» مردم با رفع شبهات و خنثی کردن شیوه‌های بدخواهان برای بدبین کردن جوانان به مسوولان و به حرکت سیاسی و اقتصادی کشور، افزود: کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه نیز این وظیفه مهم را بیش از پیش و با همت مضاعف، پیگیری می کند.

کاروان اعزامی کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در یک سفر سه روزه از دوازدهم تا چهاردهم خرداد 1402، افزون بر حضور در برنامه معنوی و بصیرت افزای آیین ارتحال امام خمینی(ره)، از فیض حضور در مسجد مقدس جمکران، زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم و بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری، نیز بهره مند شدند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب