جستجو
رویداد ایران > استان ها > قم| اصلاح کانال لوله ای انتقال آب های سطحی خیابان امامزاده ابراهیم

قم| اصلاح کانال لوله ای انتقال آب های سطحی خیابان امامزاده ابراهیم

قم| اصلاح کانال لوله ای انتقال آب های سطحی خیابان امامزاده ابراهیم
شهردار منطقه شش قم از اجرای عملیات لوله گذاری خیابان امامزاده ابراهیم جهت دفع آبهای سطحی به طول 290 متر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش ، علی حاتمی فرد با اعلام این مطلب اظهار داشت : یکی از مشکلات شهرهای بزرگ در فصول بارندگی آب‌گرفتگی معابر است که موجب اختلال در رفت و آمد شهروندان شده و در مواردی منجر به راه افتادن سیلاب‌های فصلی در شهر می‌شود.

وی افزود: جمع‌آوری آب‌های سطحی به خصوص در فصول بارندگی یکی از ضروریات هر شهری محسوب می‌شود که شهرداری‌ها در رابطه با دفع این گونه آب‌ها، در قالب حفر چاه‌ها و احداث کانال‌هایی در سطح معابر اقدام به هدایت آب‌های سطحی می‌کنند.

شهردار منطقه شش بیان داشت: با توجه به بارندگی های و حجم بالای آب های سطحی منطقه، از چهار راه شهدای زند تا خیابان شهید مطهری، نیاز به این کانال در راستای دفع آب های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر ضروری بود .

حاتمی فر تصریح کرد: در کوتاه ترین زمان ممکن با حفاری طولی به طول 290 متر و لوله گذاری با لوله 1000 کاروگیت فاضلابی اجرای عملیات زیرسازی لوله با بتن به ارتفاع 80 سانتی متر ، کانال آبهای سطحی خیابان 17 شهریور را به شبکه اصلی زیرسطحی خیابان امامزاده ابراهیم متصل کرد.

وی خاطرنشان کرد: اقدام فوق، معضل آبگرفتگی تقاطع مزبور را نیز مرتفع کرده و تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک در مواقع بارندگی خواهد داشت.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب