جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > شناسایی نقاط آسیب پذیر در دستور کار قرار گرفت 

در کمیته پدافند غیرعامل مخابرات منطقه گلستان :

شناسایی نقاط آسیب پذیر در دستور کار قرار گرفت 

در جلسه کمیته پدافند غیرعامل مخابرات منطقه گلستان برشناسایی نقاط آسیب پذیر پیشگیری از بحران تأکید شد .

دکتر غلامعلی شهمرادی با تأکید براینکه قطع ارتباطات مخابراتی تأثیر فراوانی برانجام فعالیت های روزمره وایجاد اختلال در کسب وکار مشترکان تجاری دارد گفت:انجام اقدامات لازم در جهت پیشگیری از قطعی واختلال در ارتباطات مخابراتی از وظایف اصلی کمیته پدافند غیرعامل است وباید در این زمینه برنامه ریزی صورت گیرد . 
مدیر مخابرات منطقه گلستان تجهیز مسیرهای ارتباطی به ملزومات جایگزین وایمن سازی را از عوامل مؤثر در پیشگیری از اختلال دانست وگفت : باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود . 
وی تهیه سیستم سرمایشی بخصوص در فصل گرما برای مراکز تلفن را ضروری عنوان کرد وگفت : تعمیر وسرویس سیستم های سرمایشی ونگهداری از آنها را مهم ارزیابی کرد وکارکرد آنها را در عملکرد تجهیزات مراکز وسالن ها تأثیرگذار دانست . 
همچنین مهندس حمید مسلمی ریاست اداره حراست مخابرات با ارائه گزارش از اقدامات انجام شده ودر راستای پدافند غیرعامل از اجرای رزمایش های متفاوت جهت آمادگی در زمان بحران خبرداد وگفت : بصورت مستمر در بخش های مختلف مانور انجام شده که موجب می شود در مواقع بحران بتوانیم با آمادگی بیشتر ارتباطات مخابراتی را تأمین نمائیم .

برچسب ها
نسخه اصل مطلب