جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > ثبت نام جشنواره تعاونی های برتر گلستان آغاز شد

معاون تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

ثبت نام جشنواره تعاونی های برتر گلستان آغاز شد

معاون تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: ثبت نام هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در سامانه جامع بخش تعاون آغاز شده و تا نوزدهم خرداد ادامه خواهد داشت.
محبوبه فدایی با اعلام این خبر، افزود: بروز رسانی مدارک ومستندات تعاونیها از الزامات ثبت نام در جشنواره تعاونی برتر می باشد.  
وی گفت: شرکت های تعاونی استان گلستان جهت ثبت نام در این جشنواره بایستی با ورود به سامانه هوشمند تعاون کشور به نشانی Taavoni.mcls.gov.ir از زیربخش خود اظهاری اقدام به ورود اطلاعات چهارگانه مربوطه نموده و به تکمیل موارد درخواستی بپردازند. 
فدایی تاکید کرد: در راستای برگزاری هجدهمین جشنوراه تعاونیهای برتر که در شهریور ماه سالجاری برگزار میگردد، ابتدا ضروری است مدیران تعاونیها و اتحادیه ها برای ثبت نام درجشنواره، قبل از انجام هرکاری نسبت به بروز رسانی تعاونی خود که شامل  برگزاری مجمع عمومی ؛صورتهای مالی ,ثبت شاغلین  ,برند ,صادرات و... می باشد، اقدام نمایند. 
وی تصریح کرد: چنانچه تعاونی ها این مرحله را انجام ندهند قطعا نمی توانند در زمان ثبت نام شرکت در جشنواره اقدام نمایند. 
معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: بعد از تاریخ اعلام شده رتبه بندی اولیه تعاونی ها توسط سامانه انجام شده و آن دسته از شرکت های تعاونی که حدنصاب لازم را در این مرحله به دست آورده باشند جهت تکمیل اطلاعات ورتبه بندی نهایی مجاز به تکمیل فرم و بارگذاری مستندات نهایی در سامانه خواهند شد. 
فدایی گفت: پس از رتبه بندی کمی و کیفی بر اساس شاخص های مدنظر در سامانه تعاونی های برتر استانی و ملی مشخص شده و در هفته تعاون تجلیل خواهند شد. 
وی در پایان بیان داشت: متقاضیان شرکت در این جشنواره در صورت برخورد با هرگونه مشکل در سامانه یا ورود به سامانه با کارشناسان شهرستان مربوطه تماس حاصل فرمایند.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب