جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > برخلاف غوغای رسانه ای دشمنان، ارزش های ملی و مذهبی در کشور از بین رفتنی نیست

فرمانده سپاه گرگان:

برخلاف غوغای رسانه ای دشمنان، ارزش های ملی و مذهبی در کشور از بین رفتنی نیست

سرهنگ دیلم گفت: حضور گسترده خانم های با حجاب و عفیف در اجتماعاتی مانند جشن امروز، نشانه دهنده این است که بر خلاف غوغای رسانه ای دشمنان، ارزش ها از بین نرفته و ارزش ها در این کشور از بین رفتنی نیست.
سرهنگ پاسدار علی دیلم فرمانده سپاه گرگان در جشن «بهترین دختر دنیا» که به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در تپه نورالشهدا برگزار گردید اظهار کرد: حضور گسترده خانم های با حجاب و عفیف در اجتماعاتی مانند جشن امروز، نشانه دهنده این است که بر خلاف غوغای رسانه ای دشمنان، ارزش ها از بین نرفته و ارزش ها در این کشور از بین رفتنی نیست.


وی افزود: دشمن با تصویر کشیدن عده ای محدود تلاش میکند که به مخاطب القا کند ارزش ها از بین رفته است؛ اما امروز ما میگوییم دشمن بیاید و این اجتماع را ببیند و بداند ارزش های ملی و مذهبی ما از بین رفتنی نیست.

دیلم در ادامه تاکید کرد: ما بنا داریم در سطح شهرستان تحت عنوان قرارگاه فرهنگی اجتماعی با کمک تمامی ارگان ها و دستگاه های متولی، برنامه های فرهنگی فاخر و در شان مردم دارالمومنین گرگان در مناسبت های ملی و مذهبی برگزار نماییم.

وی ادامه داد: اولین برنامه قرارگاه فرهنگی اجتماعی شهرستان در ولادت حضرت معصومه(س) انجام شده است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در اعیاد مختلف مذهبی برنامه های متنوع و زیبای فرهنگی اجتماعی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد تا رشد و تعالی جامعه اسلامی و برطرف شدن دغدغه هایی که در حوزه جمعیت و عفاف و حجاب وجود دارد را به همراه داشته باشد.

فرمانده سپاه گرگان در پایان خبر داد: از روز دوشنبه اول خرداد ماه، ممنوعیت تردد ماشین در پارک جنگلی النگدره گرگان به منظور استفاده کلیه مردم و خانواده های محترم شهرستان از این فضای تفریحی برداشته خواهد شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب