جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > احراز رتبه برتر شرکت گاز گلستان در نخستین رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی سال 1401

استاندار گلستان تقدیر کرد:

احراز رتبه برتر شرکت گاز گلستان در نخستین رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی سال 1401

استاندار گلستان و رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گلستان با اهداء لوح سپاس از «علی طالبی» مدیرعامل شرکت گاز استان تقدیر کرد.

در این لوح که با هدف تجلیل ازعملکرد شرکت گاز در زمان افت فشار گاز انجام شد «علی محمد زنگانه»، ابراز داشت: حال که با عنایت خداوند سبحان و تلاش صادقانه شما و مجموعه همکاران استان گلستان در ارزیابی عملکرد و اجرای اهداف اولین رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی در سال ۱۴۰۱ حائز کسب رتبه برتر گردیده اید این لوح به پاس قدردانی از تلاش های مستمر و ارزشمند جنابعالی در کسب این موفقیت اهداء می شود.
وی توفیق روز افزون مدیرعامل گاز گلستان را همراه با سلامتی و عزت در حوزه ماموریت های سازمانی و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت مردمی در ضلل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و اجرای منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.
در همین رابطه مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان نیز به نوبه خود از محبت ابراز شده قدردانی نموده و ضمن تشکر از دبیر و اعضای مدیریت بحران شرکت گازاستان در کسب این افتخار ارزشمند اظهار داشت: با توجه به لوح تقدیمی استاندار و مساعی همه عزیزان در بحران های ناشی از گاز شهرها، جای تقدیر و تشکر دارد، لذا لازم است همواره آمادگی و پیش بینی حداکثری را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب