جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > جلسه بررسی رفع نواقص بوستان ها و پارک های شهر در شهرداری گرگان برگزار شد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان

جلسه بررسی رفع نواقص بوستان ها و پارک های شهر در شهرداری گرگان برگزار شد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از برگزاری نشست مشترک بازپیرایی و رفع نقص های بوستان ها و پارک های سطح شهر خبر داد. احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال جدید بهسازی، بازسازی و توسعه بوستان ها و پارک های سطح شهر در اولویت قرار گرفته است تا شهروندان از امکانات رفاهی و تفریحی بهتری برخوردار شوند.

سالاری ادامه داد: در جلسات کارشناسی متعدد با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط تمامی پارک‌ها و بوستان‌ها مورد کارشناسی و نواقص و اقدامات مورد نیاز آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده در صدد هستیم مشکلات موجود پارک ها و بوستان ها را رفع و به مکانی جهت ایجاد آرامش شهروندان تبدیل نماییم.

وی افزود: ارتقای شرایط موجود و افزایش نشاط شهروندان و فراهم نمودن محیطی شاد جهت تفریح کودکان و استفاده خانواده ها از بوستان ها و پارک ها را از مهمترین اهداف در موضوع بازپیرایی و بهسازی پارک ها برشمرد.

سالاری به عنوان رئیس هیات مدیره سازمان سیما، منظر و فضای سبز، بازپیرایی پارک قدس، خانقاه، پارک ملت، ویلای ۲۷ و همچنین طراحی زمین پارک مسکن مهر ورفع نواقص دیگر پارک ها را از مهمترین تصمیمات جلسه بازپیرایی برشمرد.

مقداد صادقیان معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان نیز از آمادگی و بسیج امکانات جهت رفع نواقص عمرانی احصاء شده پارک ها و بوستان ها خبر داد.

همچنین مهستی قدس ولی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز در این جلسه توسعه سرانه فضای سبز شهری را مهمترین راهبرد این سازمان در کنار بازپیرایی و رفع نواقص موجود عنوان کرد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب