جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > علما و روحانیون شیعه و سنی پاسخگوی شبهات جامعه باشند

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

علما و روحانیون شیعه و سنی پاسخگوی شبهات جامعه باشند

حجت‌الاسلام دیلم با بیان اینکه قرآن، راهنمایی برای سعادت بشری است، گفت: علما و روحانیت شیعه و سنی باید خود را برای پاسخگویی به شبهاتی که هر روز در جامعه به وجود می‌آید، آماده کنند.

حجت‌الاسلام نورعلی دیلم در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از مدرسین برتر مدارس علمیه اهل سنت این استان اظهارکرد: علما و روحانیت میراث‌دار، شخصیت‌های بزرگی هستند و لازم است در مساجد و حوزه‌های علمیه به گونه‌ای رفتار و عمل کنیم که هر روز افراد بیشتری را به دین جذب کنیم.

 رئیس مرکز اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: علما جانشین انبیا و اولیای الهی هستند و مسئولیت سنگینی را برای هدایت انسان‌ها و تبلیغ دین در جامعه برعهده دارند.

 وی با بیان اینکه قرآن، راهنمایی برای سعادت بشری است، افزود: علما و روحانیت شیعه و سنی باید خود را برای پاسخگویی به شبهاتی که هر روز در جامعه به وجود می‌آید، آماده کنند.

 حجت‌الاسلام دیلم بیان کرد: مدرسان مدارس و حوزه‌های علمیه در تربیت فکری، اعتقادی، اخلاقی و تهذیبی طلاب نقش زیادی دارند. بنابراین لازم است تا ما ارزیابی مستمری از فعالیت مدارس علمیه و مدرسان آن داشته باشیم.

 وی با تاکید بر تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف گفت: باید تلاش کنیم تا مدارس علنیه ما به سطح مطلوب برسند و تحولی بزرگ را در این حوزه‌ها ایجاد کنیم.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب