جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > بنیاد علوی ؛ حامی و پشتیبان مناطق محروم وشمگیر و انبار الوم

همزمان با سفر دوم ریاست محترم جمهور و هیات دولت به گلستان

بنیاد علوی ؛ حامی و پشتیبان مناطق محروم وشمگیر و انبار الوم

بنیاد علوی به عنوان پشتیبان و حامی به مناطق محروم وشمگیر و انبارالوم در گلستان برای قرار گرفتن در مسیر توسعه و پیشرفت کمک می کند.

در جلسه استاندار گلستان و اعضای مجمع نمایندگان استان با مدیر عامل بنیاد علوی کشور در تهران مقرر شد همزمان با سفر دوم رییس جمهور و اعضای هیات دولت به گلستان برنامه پشتیبانی و حمایت بنیاد علوی از منطقه محروم و کمتر برخوردار وشمگیر و انبارالوم آغاز شود.

در این جلسه استاندار گلستان با بیان اینکه گلستان جزء پنج استان آخر کشور در شاخص های سرانه تولید و درآمد ناخالص است گفت : متاسفانه بیش از 75 درصد جمعیت روستایی استان جزء پنج دهک کمتر برخوردار هستند.

 
دکتر زنگانه با اشاره به اینکه درآمد سرانه مردم گلستان نصف متوسط درآمد سرانه در کشور است، گفت: برخی نقاط استان همچون مراوه تپه ، وشمگیر و انبارالوم فقر و محرومیت بیشتری دارند و تلاش می کنیم با حمایت نهادهایی همچون بنیاد علوی ، این مناطق را در مسیر محرومیت زدایی قرار دهیم.
وی ادامه داد : بر اساس توافقات صورت گرفته با آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور ، امکان حمایت و پشتیبانی بنیاد علوی از منطقه کمتر برخوردار وشمگیر و انبارالوم وجود دارد و در این راستا برنامه ریزی برای اجرای آن در سفر هیات دولت به استان ضروری است.
همچنین در این جلسه مدیر عامل بنیاد علوی کشور گفت: تلاش ما افزایش خدمت رسانی به ویژه در مناطق محروم است و خوشبختانه بنیاد خدمات ارزشمندی در زمینه آب شرب آشامیدنی، بهداشت و درمان و مسکن داشته است.

آقای خاوه ای گفت: همان گونه که در مراوه تپه تلاش کرده ایم در کنار دولت به خدمت رسانی بپردازیم در منطقه وشمگیر و انبارالوم نیز همراهی خواهیم کرد.
مدیر عامل بنیاد علوی کشور تاکید کرد: اساس کار بنیاد توانمند سازی جوامع محلی است و نحوه ی این توانمند سازی بر اساس قابلیت های محلی صورت می گیرد.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب