جستجو
رویداد ایران > استان ها > واردات ۵۱ میلیون دلاری کالا از گمرکات استان کرمانشاه

واردات ۵۱ میلیون دلاری کالا از گمرکات استان کرمانشاه

واردات ۵۱ میلیون دلاری کالا از گمرکات استان کرمانشاه
مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: مجموع کالا‌های وارداتی از طریق گمرکات استان در ۹ ماهه سالجاری ۵۱ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۸۵۶ دلار به وزن ۲۴ هزارو ۳۹۹ تن است.
ناظر گمرکات استان ومدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: مجموع کالا‌های وارداتی از طریق گمرکات استان در ۹۹ ماهه سالجاری ۵۱ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۸۵۶ دلار به وزن ۲۴ هزارو ۳۹۹ تن می‌باشد؛ که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۱۰۷ درصد و از حیث وزن ۹۳ درصد افزایش داشته است.


خلیل حیدری مجموع اقلام وارداتی درنه ماهه سال ۱۳۹۸ را ۹۲ نوع کالا عنوان نمود و در ادامه افزود کشور عراق با ۳۱ میلیون و ۴۱۴ هزارو ۶۵۰ دلارکالا به وزن ۱۸ هزارو ۴۹۳ تن جایگاه اول را در بین کشور‌های طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در ۹ ماهه سالجاری به خود اختصاص داده است. 


حیدری ادامه داد: طی مدت یاده شده کشور چین با ۸ میلیون و ۴۴۶ هزارو ۳۹۳ دلارکالا به وزن یک هزارو ۱۹۰ تن و کشور تایوان با ۲ میلیون و ۲۹ هزار و ۷۶ دلار کالا به وزن ۴۴۲ تن درجایگاه دوم و سوم قرار دارند.


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه بیشتر کالا‌های وارد شده از طریق گمرکات استان را آلیاژ‌های آلومینیوم کارنشده، جعبه فرمان برای سواری سواری کاری وانت و تراکتورکشاورزی، تایربادی نو ازکائوچو برای اتوبوس و باری، آلومینیوم بصورت کارنشده غیرممزوج، اجزاء و قطعات ماشین آلات ودستگاه‌ها برای کارکردن روی خمیرکاغذکاغذیامقوا، مخلوط هیدروکربور‌های بودار، ماشین‌ها برای مخلوط کردن، ورزدادن، خردکردن، سائیدن و. عنوان کرد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب