خیابانی و شرکا؛ شدیدا روی اعصاب!
خیابانی در جریان گزارش بازی پرسپولیس هم به طور مفصل در مورد سریال پایتخت شش، رگ و ریشههای شمالی علی علیپور، حضور دو بازیکن با نام خانوادگی شیری در دو تیم و قصه کلینشیتهای رادوشوویچ سخنرانی کرد و البته لزومی ندید مثلا به میزان وقتهای تلفشده نیمه دوم اشاره کند!
بعد از حذف عادل فردوسیپور و مزدک میرزایی، تلویزیون با بحران گزارشگر مواجه شده و به همین دلیل معمولا مسابقات مهمتر بین محمدرضا احمدی و جواد خیابانی دست به دست میشود.
به گزارش بانک ورزش، از احمدی که بگذریم، خیابانی همانی است که سالهاست میبینیم؛ یک گزارشگر پرحرف و پراشتباه که عمده وقت و انرژیاش را صرف توضیح واضحات و یا بیان مطالب نالازم و غیرضروری میکند.
خیابانی در جریان گزارش بازی پرسپولیس هم به طور مفصل در مورد سریال پایتخت شش، رگ و ریشههای شمالی علی علیپور، حضور دو بازیکن با نام خانوادگی شیری در دو تیم و قصه کلینشیتهای رادوشوویچ سخنرانی کرد و البته لزومی ندید مثلا به میزان وقتهای تلفشده نیمه دوم اشاره کند!
گزارش بسیار ضعیف خیابانی اما با ناشیگریهای بیپایان کارگردان تلویزیونی کامل شد. نیمقرن از سنت پخش زنده مسابقات فوتبال در تلویزیون ایران میگذرد، اما دوستان هنوز نمیفهمند وقتی بازی در جریان است، به هیچوجه نباید تماشاگران، نیمکتنشینها و مربیان دو تیم را نشان بدهند. در این مسابقه هم کارگردان تلویزیونی به دفعات جریان دیدار را نادیده گرفت تا مثلا مراحل تعویض بازیکنان را (آن هم از صفر تا صد!) به تصویر بکشد.
به گزارش بانک ورزش، از احمدی که بگذریم، خیابانی همانی است که سالهاست میبینیم؛ یک گزارشگر پرحرف و پراشتباه که عمده وقت و انرژیاش را صرف توضیح واضحات و یا بیان مطالب نالازم و غیرضروری میکند.
خیابانی در جریان گزارش بازی پرسپولیس هم به طور مفصل در مورد سریال پایتخت شش، رگ و ریشههای شمالی علی علیپور، حضور دو بازیکن با نام خانوادگی شیری در دو تیم و قصه کلینشیتهای رادوشوویچ سخنرانی کرد و البته لزومی ندید مثلا به میزان وقتهای تلفشده نیمه دوم اشاره کند!
گزارش بسیار ضعیف خیابانی اما با ناشیگریهای بیپایان کارگردان تلویزیونی کامل شد. نیمقرن از سنت پخش زنده مسابقات فوتبال در تلویزیون ایران میگذرد، اما دوستان هنوز نمیفهمند وقتی بازی در جریان است، به هیچوجه نباید تماشاگران، نیمکتنشینها و مربیان دو تیم را نشان بدهند. در این مسابقه هم کارگردان تلویزیونی به دفعات جریان دیدار را نادیده گرفت تا مثلا مراحل تعویض بازیکنان را (آن هم از صفر تا صد!) به تصویر بکشد.