جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > علما در جذب جوانان به دین وظیفه سنگینی دارند.

فرماندار شهرستان مراوه تپه

علما در جذب جوانان به دین وظیفه سنگینی دارند.

لقمان قربانی در مراسم تجلیل از طلبه های برتر المپیاد علمی طلاب مدارس علوم دینی استان گلستان و مترجم کتاب ( آداب حامل قرآن) ، ضمن عرض تبریک این موفقیت برای طلبه های جوان ، کسب این توفیق را برای شهرستان یک افتخار معنوی دانسته و افزود، علما برای جذب جوانان وظیفه سنگینی داشته و به مسائل روز بپردازند.


وی گفت: توطئه های کفار در ایجاد اختلاف در جهان برای از بین بردن اسلام است.
در ادامه این جلسه کارشناس فرق و مذاهب مجمع تقریب مذاهب گفت:در موقعیت کنونی فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ تمدن نوین اسلامی و بروز ، در مقابله با برنامه ریزیهای استکبار برای به انحراف کشاندن جوانان تاثیر بسزایی خواهد داشت.
حاج عبدالجلیل آخوند فرهمند افزود، کسب رتبه طلاب جوان در المپیاد نشان از علاقه جوانان به آموزه های دینی بوده و تجلیل  حمایتهای مسئولین مانند تجلیل فرماندار شهرستان مشوقی برای ایجاد انگیزه بیشتر جوانان به فرهنگ اسلامی خواهد بود.
دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان مراوه همچنین گفت: برای حمایت از علمای معزز، این تلاشگران عرصه معنویت طرح مسکن طلاب را با حمایت بنیاد علوی در برنامه کاری داریم و امیدوارم که مدیران محترم بنیاد مسکن نیز در این امر خداپسندانه همکاری نمایند.در ادامه از افراد نامبرده که اسامی و عناوین آنان قید شده از سوی فرماندار شهرستان مراوه تپه تجلیل بعمل آمد
عبدالحمید نور محمدی در رشته ادبیات عرب
 یونس نیازی و مقصود نیازی مقام سوم و چهارم
رشته های فقه و اصول : 
 آقایان ابوبکر تقتمش رتبه سوم استانی 
 و سراج الدین نیری و نظر محمد میرحسنی
به ترتیب مقام چهارم و پنچم در رشته فقه و اصول فقه این المپیاد را کسب نمودند.
و زین العابدین آخوند قدیری مترجم کتاب آداب حامل قرآن

برچسب ها
نسخه اصل مطلب