جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > جذب اعتبارات قابل توجه توسط راه آهن شمال شرق ۲                                  

مدیرکل را ه اهن شمال شرق ۲

جذب اعتبارات قابل توجه توسط راه آهن شمال شرق ۲                                  

مدیرکل را ه اهن شمال شرق ۲ درنشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد: راه آهن استان دردوسال گذشته ۴۰۰میلیارد تومان اعتبار جذب کرده که موجب توسعه زیر ساخت های ریلی واستغالزایی خوبی شده است.

محسن اعتماد اظهار کرد: تحولات و ویژه بینی دولت سیزدهم در حوزه راه آهن بسیار چشمگیر و ثمره آن در معیشت و رونق اقتصادی جوامع مرزنشین و پیرامون منطقه اینچه برون ملموس و قابل توجه است.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ افزود: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان که اسفند ماه سال گذشته اتفاق افتاد، دو مصوبه تکمیل مسیر شماره دو ایستگاه سبزدشت و ایجاد مرکز لجستیک در اینچه برون در حوزه ریلی پیش بینی شد.

وی گفت: پروژه تکمیل زیرساخت‌های مرکز لجستیک مرزی اینچه برون از محل تهاتر نفت و با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال و به مدت سه ساله پیش‌بینی و ابلاغ شده است.

اعتماد با اشاره به فرآیند طولانی عقد قرارداد از محل تهاتر نفت به اهالی گلستان و مسئولان این استان قول داد که این مصوبه در کمتر از دو سال به بهره برداری برسد.

  وی افزود: ازسال ۹۳تا ۹۹فقط یک محوطه تخلیه بارگیری داشتیم واما امروز ۶محوطه تخلیه بارگیری داریم.      

وی اظهار کرد: یکی ازکارهای کلیدی افتتاح سیستم نظارت تصویری ایستگاه اینچه برون درایام الله دهه فجر انجام شد.                          

  مدیرکل را ه اهن شمال شرق ۲ اظهار کرد: قطارمسافری بسیار ارزان قیمت گرگان -اینچه برون به بازارچه مرزی اینچه برون به تجارت چمدانی روح تازه ای بخشید.                      

  وی تصریح کرد: راه اهن شمال شرق ۲کارجهادی را درراه توسعه استان دردستورکارخود قرارداده است.                    

اعتماد گفت: هر چند پروسه نهایی شدن قرار داد طولانی است اما راه آهن پنج ماه است که کار تکمیل زیرساخت‌های مرکز لجستیک مرزی‌اینچه برون‌ را شروع کرده است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب