جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > همزمان با دهه فجر امسال ۹ طرح زیرساختی به بهره‌برداری خواهد رسید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:

همزمان با دهه فجر امسال ۹ طرح زیرساختی به بهره‌برداری خواهد رسید

همزمان با دهه فجر امسال ۹ طرح زیرساختی با صرف هزینه ۲ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: ۵ هزار و ۸۰۰ مشترک برق در استان گلستان وجود دارد که با مدیریت به موقع  در دولت سیزدهم و پیگیری استاندار در تابستان امسال با قطعی برق روبرو نشدند و حتی مشترکان خوش مصرف نیز جایزه دریافت کردند وکه مبلغ آن ۴۷ میلیارد تومان کع روی کیلو وات قبض برق آنان اعمال شد.

سیداحمد موسوی در نشست خبری فجرگلستان اظهار کرد: این طرح‌های آماده بهره‌برداری شامل اصلاح شبکه برق رسانی و بهره‌مندی ۴ هزار و ۶۰۰ خانوار، توسعه و اصلاح روشنایی معابر شهری و روستایی، تامین برق ۸ هزار و ۳۵۷ متقاضی شهری و روستایی، تبدیل ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه برقرسانی از مس به کابل خود نگهدار، تعویض شمارشگر مکانیکی به دیجیتال، بهینه سازی شبکه روستایی با عنوان بهارستان است.

وی از اجرایی‌شدن طرح هوشمندسازی ۲۰ هزار شمارشگر برق برای مشترکان کشاورزی و صنعتی و اداری شرکت برق گلستان خبر داد و افزود: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری زیرساخت برق از محل مصوبات سفر استانی دولت مصوب شد که تاکنون ۱۴۳ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

وی در خصوص تقویت نیروگاه هزار مگاواتی علی‌آباد کتول افزود: به تازگی با پیگیری استاندار و نشست با وزیر نیرو، مقرر شد که این نیروگاه که هفته گذشته و پس از بروز سرمای شدید از چرخه تولید خارج شده بود با ۵۰۰ مگاوات ظرفیت باقی مانده وارد مدار تولید شود.

وی در رابطه با تغییر کابل های مسی هم گفت: برای پیشگری از سرقت ها وضرر به شرکت امسال کابل های مسی تبدیل به خود نگه دار می شوند که برای این مهم ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده و در دهه فجر نیز افتتاح می شود.

وی گفت: طرح بهسازی شبکه های روستایی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان به نام " بهارستان" نیز در دست اجرا قرار گفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان بیان کرد: با اجرای اپیکیشن : برق من" تصمیم داریم حضور مراجعه کنندگان به شرکت را به صفر برسانیم.

 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب