جستجو
رویداد ایران > خبرها > آموزش ساخت پاپیون نمدی شب یلدا

آموزش ساخت پاپیون نمدی شب یلدا

آموزش ساخت پاپیون نمدی شب یلدا
با پاپیون نمدی شب یلدا می‌توانید هم به لباس و هم به دکوراسیون خود تم یلدایی ببخشید و عکس‌های شب یلدای خود را زیباتر کنید. کار با نمد و روش ساخت پاپیون نمدی بسیار آسان است.

علاوه بر خوراکی‌ها و آداب و رسوم شب یلدا، تزیینات جشن شب یلدا نیز بخش مهمی از این مراسم سنتی را تشکیل می‌دهند. پاپیون نمدی شب یلدا یکی از تزییناتی است که می‌تواند کیفیت جشن و شب یلدای شما را بهبود بخشد. پاپیون فقط تزیینی برای گردن نیست، بلکه می‌توانید آن را به عنوان تزیینی برای کش مو، تل سر، سنجاق سینه و یا حتی تزیینات دکوراسیون و تم جشن یلدای خود استفاده کنید. ساخت پاپیون نمدی شب یلدا نیز مانند ساخت تل نمدی شب یلدا بسیار آسان است. فقط باید با کمی خلاقیت آن را برای یک شب یلدای گرم و خاطره انگیز آماده کنید. با انتخاب طرح نمد مناسب یا چسباندن تزیینات مناسب شب یلدا می‌توانید پاپیون خود را یلدایی کنید. برای این منظور ابتدا روش ساخت پاپیون نمدی ساده را به شما آموزش خواهیم داد. سپس ایده‌های متنوع از پاپیون‌های نمدی شب یلدا را با هم خواهیم دید.


روش ساخت پاپیون نمدی

ساخت پاپیون نمدی کاری بسیار ساده است که در مدت زمان اندکی انجام می‌شود. برای تهیه‌ی پاپیون نمدی به وسایل زیر احتیاج دارید:



مرحله ۱



مرحله ۲



مرحله ۳



مرحله ۴



ایده‌های مختلف برای پاپیون نمدی شب یلدا


برای پاپیون‌های شب یلدا می‌توانید از طرح خوراکی‌های مخصوص این شب مانند هندوانه، انار و ... استفاده کنید. خلاق باشید و پاپیون‌های زیبا بسازید.




بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت تل نمدی شب یلدا

مدل گیفت های شب یلدا

کاردستی کودکانه شب یلدا

آموزش تزیین لبو به شکل گل رز (ویژه شب یلدا)

تزیین شلغم شب یلدا









برچسب ها
نسخه اصل مطلب