جستجو
رویداد ایران > دانش و مهارت > وب و دیجیتال > ساخت لوگو حرفه ای با گوشی موبایل؛ دانلود و آموزش Logo Maker

ساخت لوگو حرفه ای با گوشی موبایل؛ دانلود و آموزش Logo Maker

ساخت لوگو حرفه ای بدون فتوشاپ و تنها با گوشی به وسیله لوگو میکر را با تصویر به شما آموزش داده ایم و لینک دانلود بهترین اپلیکیشن طراحی لوگو را برایتان آورده ایم:

لوگو میکر (Logo Maker) چیست؟

Logo Maker – Logo Creator, Generator & Designer عنوان یک اپلیکیشن ساخت حرفه ای و سریع لوگو است که توسط TTT TEAM توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

صاحبان کسب و کار های مختلف اهمیت بسیاری به لوگو شرکت های شان می دهند. لوگو ها می توانند انتقال دهنده پیام ها بوده و در ذهن انسان ها ثبت شوند به گونه ای که گاها ما برخی از شرکت ها را تنها با نگاه کردن به لوگو آن ها می شناسیم. طراحی لوگو نیازمند توانمندی و تخصصی خاص است که بسیاری از ما انسان ها از این توانایی برخوردار نیستیم.

با این وجود طراحی لوگو های حرفه ای بسیار پر هزینه بوده و ممکن است گاها قادر به پرداخت این هزینه ها نباشیم. با این وجود افرادی هستند که علی رغم داشتن خلاقیت، آشنایی کافی با ابزار طراحی لوگو نداشته و اینکه با نرم افزار هایی رو به رو شده اند که گزینه های پیچیده آن ها در ابتدای کار تمامی تصورات کاربر را به هم ریخته است! با این وجود قصد داریم بار دیگر در دنیای اندروید شما را شگفت زده کنیم.

نرم افزار TTT Logo Maker یکی از بهترین گزینه های موجود برای طراحی لوگو های حرفه ای در محیطی ساده می باشد که بسیاری از افراد با تکیه بر توانایی های شان به وسیله این برنامه لوگو های فوق العاده ای را ایجاد نموده اند.

امکانات و قابلیت های برنامه  Logo Maker 

لینک دانلود برنامه Logo Maker


آموزش برنامه لوگو میکر به صورت مرحله به مرحله 

برای دیدن عکس ها به صورت تمام صفحه اگر با تلفن همراه هستید  روی آن تاچ کنید یا اگر از طریق کامپیوتر مشاهده می کنید روی آن یک بار کلیک کنید .


























جمع بندی

نرم افزار های زیادی برای طراحی لوگو ساخته شده اند که ما سعی داریم بهترین ها را به شما معرفی کنیم شما هم می توانید تجربیات خودتون رو با ما در مورد نرم افزار های کاربردی در مطرح کنید تا بینندگان ماهم از نظرات شما استفاده کنند.


پرسش های متداول


چطوری با موبایل لوگو حرفه ای طراحی کنم؟
یکی از بهترین برنامه ها Logo Maker است که ما لینک دانلودش رو هم قرار دادیم .
برنامه طراحی لوگو با موبایل خوب چی هست؟
برنامه پیشنهادی ما که خروجی حرفه ای در اختیار شما قرار میده Logo Maker هستش .
می تونم با گوشی لوگو طراحی کنم؟
قطعا با نرم افزار حرفه ای Logo Maker به راحتی این کار امکان پذیر هستش.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب
نویسنده
رضا امینی
عکاس، خبرنگار، تدوینگر و فعال شبکه های اجتماعی