جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > ثبت درخواست دریافت یارانه معیشتی تا ۲۰ آذر تمدید شد

ثبت درخواست دریافت یارانه معیشتی تا ۲۰ آذر تمدید شد

ثبت درخواست دریافت یارانه معیشتی تا ۲۰ آذر تمدید شد
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایتی معیشتی گفت: کسانی که کد رهگیری برای آن‌ها پیامک نشده می‌توانند با شماره حساب واریز یارانه به سایت Hemayat.mcls.gov.ir ورود کرده و اعتراض خود را تا ۲۰ آذر ماه ثبت کنند.
حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایتی معیشتی، با بیان اینکه فرصت شماره گیری کد #۶۳۶۹* برای دریافت کمک معیشتی بامداد امروز به پایان می‌رسد گفت: سرپرستان خانوار تا پایان امروز فرصت دارند شماره ملی خود را از طریق ارسال به کد دستوری #۶۳۶۹* برای بررسی مجدد ارسال و در صورت صلاحیت کد پیگیری از سوی وزارت رفاه دریافت کنند.

وی افزود: مردم پس از دریافت کد پیگیری از وزارت رفاه تا ۲۰ آذر ماه فرصت دارند تا به سامانه Hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و با در دست داشتن کد پیگیری شماره حساب خود را در این سامانه ثبت کنند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایتی معیشتی تصریح کرد: ظرفیت ورود به سایت از دیشب تا امروز سه برابر افزایش پیدا کرده است، ولی در ثانیه ۳۰۰ هزار نفر به سایت ورود می‌کنند.

 بیشتر بخوانید: 
جاماندگان طرح معیشتی که برای آن‌ها پیامک ارسال نشده است، چکار کنند؟
مراحل دریافت کمک معیشتی + اینفوگرافی
۵ مرحله پیگیری دریافت کمک معیشتی دولت


میرزایی اظهار کرد: کسانی که کد رهگیری برای آن‌ها پیامک نشده می‌توانند با شماره حساب واریز یارانه به سایت Hemayat.mcls.gov.ir ورود کرده و اعتراض خود را تا ۲۰ آذر ماه ثبت کنند.

وی تاکید کرد: هفته آینده یک روز مجدد امکان ثبت اعتراض برای سرپرستان خانوار از طریق کد دستوری #۶۳۶۹* فراهم می‌شود در ضمن طی روزهای اخیر ورودی چندانی از سوی این کد دریافت نشده است، اکثر افرادی که کد دستوری #۶۳۶۹* را شماره گیری می‌کنند یا سرپرستان خانوار نیستند و یا برای چندمین بار شماره خود ثبت کرده اند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان گفت: به مردم توصیه می‌کنیم برای ثبت شماره حساب و یا کد پیگیری در سامانه Hemayat.mcls.gov.ir کمک معیشتی عجله نکنند، زیرا شلوغی سایت موجب تاخیر در انجام عملیات می‌شود و این افراد تا ۲۰ آذر برای ثبت اعتراض خود فرصت دارند.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب