جستجو
رویداد ایران > استان ها > عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه‌های آتی انجام می شود

عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه‌های آتی انجام می شود

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه های آتی انجام می شود و این نیز براساس وعده شرکت ملی گاز است.

به گزارش رویدادایران سیستان و بلوچستان عبدالناصر درخشان در بازدید از پروژه های منطقه، به پیگیری های لازم برای گازرسانی به شهرهای حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان فنوج در ماه‌های آتی انجام می شود و این نیز براساس وعده شرکت ملی گاز است.

وی افزود: همچنین مرحله مطالعات موضوع گاز رسانی به شهر راسک و پیشین شروع شده است و امیدوارم این اقدام نیز سریعاً انجام شود تا مردم این دیار نگرانی و دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

نماینده ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس عنوان کرد: در این ماه های اخیر پیگیری هایی برای انجام عملیات گازرسانی به شهرهای مختلف حوزه انتخابیه انجام شده و در این رابطه نیز از هیچ تلاشی دریغ نکردم لذا امیدوارم دوستان وزارت نفت در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد یک تحول در منطقه باشیم.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب