جستجو
رویداد ایران > استان ها > اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای قم برگزار می‌شود

اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای قم برگزار می‌شود

فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب(ع) قم گفت: اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای قم روز پنجشنبه ۲۶ آبان‌ماه در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،سردار سرتیپ محمدرضا موحد در نشست خبری اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۶۰۹۰ شهدای قم که در تالار جلسات مسجد مقدس جمکران برگزارشد، اظهار کرد: قم در گذر تاریخ به عنوان شهر تاثیرگذار بی‌تردید نقش موثری را از قیام مشروطه تاکنون ایفا کرده است .

وی اضافه کرد: لشگر 17 علی ابن ابیطالب(ع) قم در دفاع مقدس کارنامه درخشانی داشته است و بعد از آن دوران نیز در هر زمان و مکانی که نیاز به حضور این لشکر بوده برای دفاع از اسلام و انقلاب حضور پیدا کرده است تا جبهه مقاومت را حفظ نماید، سپاه قم در ادامه کار نظام اسلامی هر کجا نیاز به حضور

وی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس نیز در هر زمان و مکانی که نیاز به حضور لشکر علی ابن ابیطالب(ع) برای دفاع از اسلام بوده، حضور پیدا کرده است و در ادامه نیز هر زمان نیاز به حضور آن‌ها برای دفاع از انقلاب باشد نیز آماده هستند.

دبیرکل کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان قم با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: ایشان رهنمودهایی برای ادامه این کنگره داشتند که در روز برگزاری اجلاسیه نهایی برای حضار پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجلاسیه نهایی این کنگره در حقیقت برنامه پایانی ۲ سال اجرای برنامه‌های مختلف کنگره شهدای استان قم محسوب می شود، تصریح کرد:جشنواره فیلمنامه نویسی، سمفونی خط شکنان که در مرحله تمرین است، داستان نویسی و تئاتر از جمله برنامه‌های جنبی بوده که برای کنگره برگزار شده‌است.

موحد بیان کرد: برگزاری اجلاسیه نهایی به معنای پایان کنگره نیست و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ادامه مسیر و برگزاری مرحله بعدی کنگره در ۵ تا ۶ سال آینده برای ما مورد توجه خواهد بود.

فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب(ع) قم خاطرنشان کرد:اجلاسیه نهایی کنگره، پنجشنبه ۲۶ آبان جاری از ساعت ۹ صبح در شبستان کربلای  مسجد مقدس جمکران ترتیب خواهد یافت که بخش اصلی برنامه پخش سخنان مقام‌معظم رهبری است و سخنران ویژه مراسم نیز سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران خواهد بود ضمن این که برنامه‌های متنوع دیگری را نیز در نظر گرفته‌ایم.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب