جستجو
رویداد ایران > رویداد > تصاویر | قابلیت‌های جدید واتساپ کار را برای رقبا سخت کرد!

تصاویر | قابلیت‌های جدید واتساپ کار را برای رقبا سخت کرد!

دیجیاتو نوشت: از جمله ویژگی‌های جدید می‌توان به مدیریت مشاهده وضعیت آنلاین بودن، میانبرهای جدید و امکان بزرگنمایی عکس‌ها اشاره کرد.

نسخه واتس‌اپ برای ویندوز سرانجام پس از سال‌ها، در مرداد ماه منتشر شد. پلتفرم پیام‌رسان متعلق به شرکت متا اکنون ویژگی‌های جدیدی از جمله میانبرها، نمایش وضعیت آنلاین، نظرسنجی و موارد دیگری را برای کاربران نسخه بومی ویندوز این برنامه ارائه کرده است.

طبق گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ به‌روزرسانی جدیدی برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا برنامه بومی ویندوز خود که از طریق استور مایکروسافت در دسترس است، منتشر کرده که ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد. اولین ویژگی، قابلیتی است که کاربران از طریق آن می‌توانند مدیریت کنند که چه افرادی بتوانند زمان آنلاین بودن آن‌ها را مشاهده کنند.

قابلیت جزئی دیگری مانند بزرگ‌نمایی و کوچک کردن عکس‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده در چت‌های واتس‌اپ و دریافت نوتیفیکیشن‌ها هنگام تماس نیز به نسخه بتا اپلیکیشن اضافه شده است. علاوه بر این، لیستی از میانبرهای صفحه کلید برای کارهایی مانند باز کردن بخش گیف و ایموجی‌ها، شروع چت جدید و موارد دیگری به تنظیمات واتس‌اپ اضافه شده است که در تصویر بالا جدول آن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

تصاویر | قابلیت‌های جدید واتساپ کار را برای رقبا سخت کرد!

همانطور که گفتیم این قابلیت‌ها در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته و در حال حاضر فقط آزمایش‌کنندگان نسخه بتا به آن‌ها دسترسی دارند.

۵۸۵۸

منبع: khabaronline-1686098

برچسب ها
نسخه اصل مطلب