جستجو
رویداد ایران > استان ها > برای موضوعات گام دوم انقلاب نقشه راه تعریف شود

برای موضوعات گام دوم انقلاب نقشه راه تعریف شود

برای موضوعات گام دوم انقلاب نقشه راه تعریف شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید برای هر یک از موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه تعریف کرد و ابتکارات جوانان بسیج در این راستا باید شناسایی شود.
به گزارش رویداد ایران، سردار غلامرضا سلیمانی که برای دیدار با علما و مراجع تقلید امروز پنج‌شنبه به قم سفر کرده است، در حاشیه دیدار با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: امسال هفته بسیج را در شرایطی آغاز می‌کنیم که در چهلمین سالگرد فرمان صدور بسیج به دستور امام راحل قرار داریم.
وی گفت: چهل سالگی بسیج با صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب نیز  همزمان شده و تجربه بسیج و سازماندهی این سازمان در راستای پاسخگویی به نیازهای کشور در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی، تجربه گرانسنگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این سازمان با تکیه بر نیروی جوان به دنبال خلق تمدن سازی است و بسیجیان در حال به روز رسانی برای انجام رسالت‌های تعریف شده خود هستند.
وی اظهار داشت: باید برای هر یک از موضوعات بیانیه گام دوم نقشه راه تعریف کرد و ابتکارات جوانان بسیج در این راستا باید شناسایی شود.
سردار سلیمانی گفت: بخشی از جهاد فرهنگی، ایجابی است و بخشی نیز مقابله با نفوذ و ناتوی فرهنگی دشمن است که بسیج در این عرصه نقش آفرین است.
وی ادامه داد: راهیان نور و برگزاری کنگره‌های شهدا و نیز ورود بسیج به عرصه تولیدات تلویزیونی از جمله برنامه‌های فرهنگی بسیج است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب