جستجو
رویداد ایران > سبک زندگی > خانه > نحوه خشک کردن سیب با روش های ساده خانگی

نحوه خشک کردن سیب با روش های ساده خانگی

راه های زیادی برای ذخیره میوه ها برای نگهداری طولانی مدت وجود دارد. یکی از این راه ها خشک کردن می باشد. در هنگام خشک کردن سیب نیازی به اضافه کردن شیرینی نیست. قندهای طبیعی در سیب ها در طول فرآیند خشک کردن شدیدتر می شوند و آن ها را به اندازه کافی شیرین و خوش طعم می کند.

سیب دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و سرشار از فیبر می باشد. یک روش آسان و مناسب برای نگهداری طولانی مدت و استفاده از آن در تمام فصول، خشک کردن آن می باشد. در این مقاله به نحوه خشک کردن سیب با روش های خانگی می پردازیم. همراه ما باشید.

مراحل خشک کردن سیب


با چه روش هایی می توانیم سیب را خشک کنیم؟

در ادامه با سه روش متفاوت برای تهیه برگه سیب آشنا خواهید شد.

۱. استفاده از نور خورشید

در روزهای آفتابی که دمای هوا حداقل ۳۰ درجه سانتی گراد است می توانید از نور خورشید برای خشک کردن این میوه کمک بگیرید. همان گونه می دانید خشک کردن سیب با این روش چند روز طول می کشد، قبل از انجام این کار، از ثابت بودن شرایط آب و هوا مطمئن شوید. برای خشک شدن سیب با استفاده از این روش، مراحل زیر را انجام دهید:

۲. خشک کردن سیب با استفاده از فر

فر یک روش سریع و آسان برای تهیه سیب خشک می باشد. اگر شما می خواهید از این روش استفاده کنید به ۶ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. برای این منظور مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

۳. استفاده از دستگاه خشک کن

یکی از روش های بسیار ساده برای خشک کردن سیب، استفاده از دستگاه خشک کن می باشد.  برای این منظور، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

مراقبت از سیب خشک شده باید چگونه باشد؟


برچسب ها
نسخه اصل مطلب