جستجو
رویداد ایران > رویداد > بالاخره تکلیف صندلی خالی شورای شهر اصفهان روشن شد

بالاخره تکلیف صندلی خالی شورای شهر اصفهان روشن شد

بالاخره تکلیف صندلی خالی شورای شهر اصفهان روشن شد
فرماندار اصفهان گفت: بعد از اعلام قطعی حضور عضو علی البدل در شورای شهر اصفهان از سوی فرمانداری، شورای شهر باید به صورت رسمی از وی دعوت به عمل آورد تا به این ترتیب تکلیف صندلی خالی این شورا روشن شود.
حسین سیستانی در خصوص ورود عضو علی البدل به شورای شهر اظهار داشت: برای حضور آقای رضا امینی در شورای شهر اصفهان به عنوان عضو علی البدل دستور لازم داده شده است.
وی افزود: البته بعد از اعلام فرمانداری، رئیس شورای شهر باید به صورت رسمی از آقای امینی دعوت کند تا برای جلسات شورای شهر حضور داشته باشد و مراحل قانونی بعدی انجام شود.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه به این ترتیب ماجرای حضور نماینده جایگزین و ورود عضو علی البدل به شورای شهر خاتمه پیدا کرد، تصریح کرد: برای مشخص شدن این موضوع منتظر نامه‌ای از سوی استاندار اصفهان بودیم که شب گذشته ابلاغ شد و به محض دریافت نامه دستور لازم برای حضور عضو علی البدل شورا داده شد و نامه حضور هم به دست آقای امینی رسیده است.
به گزارش تسنیم، پس از گذشت حدود 3 ماه از صدور حکم قطعی دادگاه تجدیدنظر در مورد اتهامات یکی از اعضای شورای شهر اصفهان و لغو عضویت این عضو شورا سرانجام تکلیف صندلی خالی شورای شهر مشخص شد.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب