جستجو
رویداد ایران > رویداد > عکسl اختلاف قیمتی ۳۰۰ میلیون تومانی آخرین مدل ماکسیما با مدل محبوب ایرانیان

عکسl اختلاف قیمتی ۳۰۰ میلیون تومانی آخرین مدل ماکسیما با مدل محبوب ایرانیان

دیجیاتو نوشت: نیسان ماکسیما بالاخره به آخر خط رسید. نیسان با معرفی مدل ۲۰۲۳ این سدان پرچمدار محبوب، توقف تولید آن را اعلام کرد. آخرین نسخه از ماکسیما تغییرات چندانی نسبت به نسل قبلی ندارد، و نیسان ...

نیسان ماکسیما بالاخره به آخر خط رسید. نیسان با معرفی مدل ۲۰۲۳ این سدان پرچمدار محبوب، توقف تولید آن را اعلام کرد. آخرین نسخه از ماکسیما تغییرات چندانی نسبت به نسل قبلی ندارد، و نیسان فقط لوگوی قدیمی آن را با طرح مینیمالیستی جدید عوض کرده است. البته شاهد تغییراتی در نسخه بالارده پلاتینیوم هستیم که دارای صندلی‌های چرمی نیمه ‌آنیلین است.

همچنین قیمت تمام نسخه‌ها افزایش یافته است. قیمت نسخه پایین‌رده SV از ۳۹۲۳۵ دلار و قیمت نسخه میان‌رده SR از ۴۴۳۹۵ دلار شروع می‌شود. بنابراین هردو نسبت به مدل ۲۰۲۲ افزایش قیمت ۳۰۰ دلاری داشته‌اند. در عین حال نسخه بالارده پلاتینیوم افزایش قیمت ۱۰۰۰ دلاری داشته و قیمتش از ۴۵۳۴۵ دلار آغاز می‌شود. تمام این مبالغ شامل هزینه تحویل اجباری ۱۰۹۵ دلاری هستند.

نیسان ماکسیما یکی دیگر از سدان‌های بی‌شماری است که تولید آن‌ها در نتیجه محبوبیت شاسی بلندها و کراس‌اوورها متوقف خواهد شد. تولید کرایسلر ۳۰۰ و دوج چارجر در سال ۲۰۲۳ به پایان خواهد رسید. شایعاتی نیز درباره توقف تولید شورلت مالیبو و هیوندای سوناتا شنیده می‌شود. فورد فروش مدل‌های سدان در آمریکا را از سال‌ها پیش متوقف کرده است، اما فروش تویوتا کمری و هوندا آکورد به خوبی ادامه دارد و هنوز افت نکرده است.

۲۲۷۲۲۷

منبع: khabaronline-1676339

برچسب ها
نسخه اصل مطلب