جستجو
رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل بلوز گلدار

جدیدترین مدل بلوز گلدار

جدیدترین مدل بلوز گلدار
در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل بلوز گلدار زنانه و دخترانه با طرح و رنگ های متنوع آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح بلوزها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.
بلوز از انواع لباس های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است که در انواع مدل بلوز گلدار و ساده و … موجود می باشد و شما می توانید از بین این طرح ها ، بلوز با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل بلوز گلدار با جدیدترین طرح و رنگ های مد سال

بلوز های گلدار در انواع طرح های راحتی و مجلسی موجود هستند و برای دوخت این بلوزها از پارچه های حریر و نخی و … استفاده می شود. در ادامه انواع مدل بلوز گلدار زنانه و دخترانه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.


طرح های بلوز گلدار زنانه و دخترانه

برای دوخت بلوزهای گلدار از انواع پارچه ها با گل های ریز یا درشت استفاده می شود و اگر شما دارای فرم اندامی لاغر و متناسب هستید می توانید از طرح های متنوع این بلوزها برای پوشیدن استفاده نمایید.
بلوزهای گلدار با طرح درشت برای خانم ها با فرم اندام چاق و درشت انتخابی مناسب و ایده آل نمی باشند و بهتر است خانم ها با این فرم اندام از بلوزها با گل های ریز استفاده نمایند.
بلوزهای گلدار در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند همچنین در برخی از این طرح بلوزها زمینه لباس دارای رنگی تیره است و گل ها دارای رنگ های روشن و شاد می باشند و در برخی دیگر از طرح ها زمینه بلوز دارای رنگی روشن است و گل ها دارای رنگ های تیره می باشند که هر یک از این بلوز های دخترانه و زنانه زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

بلوز و شلوار مجلسی

مدل بلوز حریر

بلوز مجلسی و طرح دار

مدل بلوز شیک

بلوز طرح دار

بلوز گلدار

بلوز گلدار زنانه

بلوز مجلسی

بلوز حریر دخترانه

بلوز طرح دار و شیک

بلوز زنانه شیک و خاص

طرح بلوز دخترانه

مدل بلوز طرح دار و شیک

بلوز گلدار دخترانه

مدل بلوز جدید
بلوزهای گلدار را می توانید به همراه دامن یا شلوار بپوشید که بهتر است رنگ دامن یا شلوار را با توجه به رنگ زمینه بلوز انتخاب نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.
بلوزهای گلدار در انواع طرح های آستین بلند و آستین سه ربع موجود می باشند همچنین برای تزیین آستین این بلوزها از آستین فانوسی و کیمونو و … استفاده می شود.

مدل بلوز شیک

بلوز دخترانه شیک و خاص

بلوز زنانه مجلسی

بلوز طرح دار زنانه

مدل بلوز طرح دار و زیبا زنانه

مدل بلوز فانتزی دخترانه

بلوز شیک و مجلسی

بلوز طرح دار

مدل بلوز طرح دار و خاص

بلوز شیک و طرح دار

بلوز مجلسی و جذاب

مدل بلوز گلدار

بلوز طرح دار و جذاب

بلوز زنانه طرح دار

مدل بلوز طرح دار و حریر دخترانه
برچسب ها
نسخه اصل مطلب