جستجو
رویداد ایران > رویداد > عکس | این خودروی کره ای ۶۰۰ میلیون تومانی به بازار ایران برمی گردد؟ در تهران چند فروخته می شود؟

عکس | این خودروی کره ای ۶۰۰ میلیون تومانی به بازار ایران برمی گردد؟ در تهران چند فروخته می شود؟

یکی از خودروهایی که با قیمت کمتر از ۲۰ هزار دلار و موتور ۱.۶ و ۲ لیتری می‌تواند از گزینه‌های واردات باشد، کیا سول است. این خودرو که در مبداء قیمتی حدود 600 میلیون دارد برای ورود به تهران و هزینه های گمرکی ، حمل و نقل و سود واردکنندگانی که به همراه دارد احتمالا در زمان فروش قیمتش به بالای یک میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، کیا سول ۲۰۲۲ طراحی خارجی تهاجمی‌تر و اسپرت‌تری در قیاس با نسل قبل دارد. چراغ‌های جلو باریک و کشیده شده و به وسیله یک نوار به‌ هم وصل شده‌اند.

جلوپنجره‌ سول بزرگ‌تر شده و در کنار دو چراغ دیگر خودرو که به هم متصل‌اند، خودنمایی می‌کنند. چراغ عقب از آن حالت عمودی خارج شده و حالت L مانند به خود گرفته است. فُرم بدنه‌ اما حفظ شده و همان شکلِ سقف با خطوط تیز را داراست.

کیا دو نوع پیشرانه برای این خودرو در نظر گرفته است: پیشرانه اول ۲ لیتریِ تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۷ اسب بخاری و پیشرانه دوم ۱.۶ لیتری توربو شارژ است که ۲۰۱ اسببخار قدرت دارد.

از میان ۶ نسخه‌ای که کیا عرضه می‌کند، فقط نسخهٔ پایه آن یعنی LX، شرایط واردات به بازار ایران را دارد. نسخهی LX با موتور ۲ لیتری حدود ۱۹.۱۹۰ دلار قیمت دارد.

۵۸۵۸

منبع: khabaronline-1673664

برچسب ها
نسخه اصل مطلب