جستجو
رویداد ایران > استان ها > قم| شهردار قم بر ضرورت ساماندهی محله اسماعیل آباد قم تاکید کرد

قم| شهردار قم بر ضرورت ساماندهی محله اسماعیل آباد قم تاکید کرد

قم| شهردار قم بر ضرورت ساماندهی محله اسماعیل آباد قم تاکید کرد
شهردار قم با تاکید بر استفاده از ظرفیت اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری پردیسان برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی گفت: همه مسئولان استان برای ساماندهی وضعیت نامناسب محله محروم اسماعیل آباد تاکید و توافق دارند.
به گزارش رویداد ایران_دکترسید مرتضی سقائیان نژاد، در یکصد و شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید باکری این شورا، با اشاره به لایحه اخذ مجوز آماده سازی اراضی ۳۲ هکتاری پردیسان، افزود: فرایند لازم برای استفاده از اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتار پردیسان برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیرمجاز تصویب شده‌ است و در دست شهرداری است و در آن فرایند مدیریت و کمیسیون‌ها زیر نظر شهرداری بوده و می‌توان بافت فرسوده را حذف کرد که با تغییر مدیریت شهری نیز این روند ادامه خواهد یافت.
وی با موافقت بر حذف بافت فرسوده از لایحه تصریح کرد: می‌توانیم حذف بافت فرسوده را در لایحه قید کرده و اختصاص زمین تنها شامل سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه دکل‌های برق باشد.
شهردار قم با بیان اینکه این اراضی در اختیار شورای اسلامی شهر و شهرداری است و برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیرمجاز و همچنین مناطق زیر دکل‌های فشار قوی برق استفاده می‌شود، گفت: در صورت نگرانی شورا برای استفاده از این اراضی در قالب طرح‌های دیگر، در مصوبه شورا، قید استفاده از این اراضی برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی تاکید شود.
 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب