جستجو
رویداد ایران > رویداد > خرده فروش سابقه‌دار هروئین در سمنان دستگیر شد

خرده فروش سابقه‌دار هروئین در سمنان دستگیر شد

سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد در استان سمنان از دستگیری خرده فروش هروئین در شهر سمنان خبر داد و گفت: از این فرد سه کیلو و ۱۱۲ گرم هروئین کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید امیرحسین موسوی بعد از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر موضوع در دستور کار رسیدگی پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌های اولیه حاکی از وجود متهم سابقه داری بود که در دوران عفو مشروط خارج زندان به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه بعد از شناسایی فرد مورد نظر عملیات منسجم و هماهنگ برای دستگیری متهم در سمنان آغاز شد، افزود: متهم بلافاصله قبل از هر گونه اقدامی دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد در استان سمنان با بیان اینکه از محل اختفای متهم با رعایت کامل موازین شرعی و قانونی بازرسی دقیق به عمل آمد، ابراز داشت: از محل اختفای این متهم سه کیلو و ۱۱۲ گرم هروئین و ۳۸۰ گرم ماده مخدر شیشه آماده توزیع کشف و ضبط شد.

موسوی با بیان اینکه مقداری مشروبات الکی و تعدادی آلات و لوازم استعمال مواد نیز کشف شد، اضافه کرد: از مردم استان سمنان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا موضوع رسیدگی شود و از دخالت مستقیم به طور جد پرهیز کنند.

منبع: mehrnews-5545038

برچسب ها
نسخه اصل مطلب