جستجو
رویداد ایران > استان ها > رسیدگی به ۱۰۶ پرونده تخلف شرکت های حمل ونقل در استان کرمانشاه

رسیدگی به ۱۰۶ پرونده تخلف شرکت های حمل ونقل در استان کرمانشاه

رسیدگی به ۱۰۶ پرونده تخلف شرکت های حمل ونقل در استان کرمانشاه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال به ۱۰۶ پرونده رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل رسیدگی شد گفت: هفت شرکت لغو فعالیت شدند.
به گزارش روابط عمومی ادراه کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی با اشاره به مصوبات کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ در نیمه نخست امسال اظهار داشت: در زمینه کمیسیون ماده ۱۲ از یکم تا هفتم فروردین ماه ۲۸ جلسه شامل ۱۱ جلسه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های بخش مستقر و ۱۷ جلسه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا برگزار شده است. 
وی با بیان اینکه در این جلسات در مجموع به تخلفات ۱۰۶ پرونده رسیدگی و اتخاذ تصمیم شده است عنوان کرد: از این تعداد ۷۱ شرکت شامل ۴۹ شرکت کالا و ۲۳ شرکت مسافربری جریمه و به ۲۵ شرکت تذکر داده شده است و هفت شرکت لغو فعالیت و سه شرکت نیز رأی برائت گرفته‌اند.
کرمی درباره جلسات کمیسیون ماده ۱۱ گفت:  ۱۷ جلسه شامل ۱۰ جلسه برای رانندگان بخش کالا و هفت جلسه برای رانندگان بخش مسافر برگزار شده و پرونده ۲۶۷ راننده بررسی و اعمال قانون گردید .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: در نتیجه جلسات کمیسیون ماده ۱۱ ، یکصدو 49 راننده رأی تذکر، ۱۸ راننده رأی برائت گرفتند و ۱۰۰ راننده نیر لغو برگ فعالیت شدند.
.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب