جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واگذاری استیجاری کارگاه های تولیدی از سال آینده در خراسان رضوی

واگذاری استیجاری کارگاه های تولیدی از سال آینده در خراسان رضوی

واگذاری استیجاری کارگاه های تولیدی از سال آینده در خراسان رضوی
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: از سال آینده ساخت و واگذاری کارگاه های تولیدی و خدماتی در شهرکهای صنعتی تقاضا محور استان با اولویت شرکتهای دانش بنیان، دانش آموختگان دانشگاهی و صاحبان کسب و کارهای فناورانه به صورت استیجاری انجام می شود.

مشهد رویداد ایران-علی بهرامی زاده در هیأت مدیره شرکت ، شهرکهای صنعتی را شامل شهرکهای فناوری صنایع غذایی، خیام، توس، کلات، ماشین سازی و فناوریهای برتر ذکر و بیان کرد: واگذاری کارگاه های تولیدی در این شهرکها در قطعات 100، 200، 300 و 500 مترمربعی انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: در مجموع برنامه شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی برای سال آینده ساخت 300 واحد کارگاهی است که تعدادی راخود اقدام به ساخت کارگاه و واگذاری استیجاری آن می کند، امسال نیز اراضی کارکاهی برای ساخت 80 واحد کارگاهی در شهرکهای صنعتی استان واگذار شده و 50 کارگاه تولیدی هم ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: هم اینک اشتغال اراضی کارگاهی در وضع موجود شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی به ازای واگذاری هر هکتار زمین کارگاهی 450 نفر است، در حالی که اشتغال ایجاد شده به ازای واگذاری هر هکتار زمین تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی 54 نفر است و این نشان از اشتغال بالای این کارگاه ها دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: در مجموع شرایط واگذاری کارگاه های تولیدی براساس دستورالعمل واگذاری سال 1401 سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به صورت نقد و اقساط خواهد بود.

اضافه کرد: برای کارگاه هایی که سریعتر به بهره برداری برسند، همچنین برای کارگاه های دارای متقاضی دانش بنیان، ایثارگران، زنان سرپرست خانوار، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، شرایط و تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب