جستجو
رویداد ایران > رویداد > تجلیل امیرعبداللهیان از مرحوم شیخ الاسلام

تجلیل امیرعبداللهیان از مرحوم شیخ الاسلام

تجلیل امیرعبداللهیان از مرحوم شیخ الاسلام
وزیر امور خارجه در سالروز درگذشت «حسین شیخ الاسلام»، با انتشار متننی در صفحه اینستاگرام خود، یاد و خاطره این دیپلمات باسابقه کشور را گرامی داشت.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان در این متن تصریح کرد: در آستانه دومین سالگرد عروج برادر عزیزم مهندس حسین شیخ الاسلام یاد و خاطره آن یار و دوست عزیز را گرامی می‌دارم. ‌ 

وی افزود: همه دوستان و همکاران محترم در وزارت امور خارجه همچنان در فراق برادری نجیب و مومن و یاری عزیز و دوستی دلسوز هستند و صداقت، راستی، درستی، پایبندی به شرع و وظیفه شناسی و اهتمام ایشان به منافع و مصالح کشور را در تمامی لحظات عمر شریفش به نیکی به یاد دارند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: صدای حق طلبی و عدالت‌خواهی مشفقانه شیخ الاسلام عزیز  در حمایت از مقاومت به خصوص فلسطین و لبنان و غریو فریاد آن دیپلمات پرتلاش و خستگی ناپذیر بر سر اشغالگران و دشمنان امت اسلامی به عنوان دیپلمات انقلابی در یاد و قلب ما همیشه طنین انداز است.  

وی یادآوار شد: امید آن که با استعانت از خدای سبحان رهرو صادقی در مسیر اهداف بلند و نیت‌ مخلصانه آن سرباز مومن ولایت در دستگاه دیپلماسی و در خدمت به مردم بزرگ ایران باشیم.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: در ایام‌ فرخنده اعیاد شعبانیه به روح آن عزیز سفر کرده درود می فرستیم و برای ایشان علو درجات و شفاعت حضرت اباعبدالحسین (ع) را مسئلت می‌نماییم.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب