جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مسی برای فصل آینده خود چه برنامه‌ای دارد؟

مسی برای فصل آینده خود چه برنامه‌ای دارد؟

مسی برای فصل آینده خود چه برنامه‌ای دارد؟
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن در تابستان گذشته و با اتمام قراردادش با بارسلونا و اینکه نتوانست با آبی و اناری ها بر سر مسئله تمدید قرارداد به توافق برسد، به صورت بازیکن آزاد از بارسا راهی پی اس جی شد و قراردادی به مدت دو فصل به همراه یک فصل تمدید اختیاری با تیم پاریسی بست.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ حرف و حدیث هایی مطرح شده است که ممکن است لیونل مسی آینده خود را در پی اس جی نبیند و در همین تابستان آینده تصمیم به ترک پی اس جی بگیرد. همچنین گفته شده که لیگ آمریکا می تواند مقصدی برای مسی در تابستان ۲۰۲۳ باشد یعنی مسی در پایان فصل آینده پی اس جی را ترک کند.

به گفته لپاریسین، لیونل مسی برای فصل آینده هم برنامه دارد تا در پاریسن ژرمن توپ بزند و بدین ترتیب خود را در پی اس جی می بیند و پس از آن است که ممکن است از بند تمدید اختیاری قراردادش استفاده نکند و تصمیم به ترک تیم پاریسی بگیرد و به عنوان مثال راهی لیگ آمریکا شود. در واقع مسی در اوت ۲۰۲۱، قراردادی با پی اس جی بست که در آن به مدت ۲ فصل در خدمت پی اس جی باشد و پس از آن تصمیم بگیرد که قراردادش را تمدید کند یا از این تیم جدا شود.



برچسب ها
نسخه اصل مطلب