جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دیدار مسئولان با ایثارگران باید به صورت هدفمند انجام شود

دیدار مسئولان با ایثارگران باید به صورت هدفمند انجام شود

دیدار مسئولان با ایثارگران باید به صورت هدفمند انجام شود
فرماندار مشهد مقدس گفت: اجرای طرح سپاس باید با حضور مسئولان و با هدف رفع مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام شود

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-محسن داوری در دیدار با روسای مناطق سه گانه بنیاد مشهد مقدس، ضمن ادای احترام به مقام شهدای این شهر گفت: بین مشهد تا مرزهای غربی کشور قریب به دوهزار کیلومتر فاصله است، اما مردان غیور این شهر، خود را به جبهه رساندند و با جانفشانی، حماسه آفرینی خود را در تاریخ ثبت کردند.

فرماندار مشهد افزود: ساماندهی گلزارهای آسیب دیده با اولویت گلزارهای تک مزاری باید به صورت جدی پیگیری شود و مزار شهدا باید تبدیل به محلی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی شود.

وی ادامه داد: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی به صورت جزیره‌ای انجام می‌شود، حوزه ایثار و شهادت مربوط به ادارات خاصی نیست، و همه مسئولان باید در ترویج این فرهنگ متعالی همکاری کنند.

داوری با بیان اینکه دیدار با ایثارگران باید به صورت هدفمند انجام شود، خاطر نشان کرد: در برابر خانواده شهدا و ایثارگران و مشکلات آنان مسئول هستیم، و باید اجرای طرح سپاس با اولویت ایثارگرانی باشد که مشکلات آنان مربوط به ادارات است، تا تکریم حداکثری برای این قشر معزز انجام شود.

در این دیدار که جعفری و نظر جانی روسای بنیاد مناطق یک و سه مشهد نیز حضور داشتند، حجت الاسلام احمد ملکی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو مشهد در این دیدار گفت: متاسفانه برخی از ادارات در خصوص تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران که طیق قانون صریح و روشن است، همکاری لازم را ندارند و گاها برخی از فرزندان شهدا و ایثارگران را تعدیل کرده‌اند، که باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای صورت بگیرد.

گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهد الرضا پرونده هشت هزار و 673 شهید، 37 هزار و 268 جانباز و یک هزار و 937 آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب