جستجو
رویداد ایران > خبرها > تنوع اقلام سامانه بازرگام افزایش می‌یابد / تمام نرخ‌ها دولتی است

تنوع اقلام سامانه بازرگام افزایش می‌یابد / تمام نرخ‌ها دولتی است

تنوع اقلام سامانه بازرگام افزایش می‌یابد / تمام نرخ‌ها دولتی است
ایسنا/خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان این‌که تمامی اقلام ضروری و مورد نیاز مردم در سامانه بازرگام به نرخ دولتی عرضه می‌شود، گفت: همچنین در نظر داریم که تنوع اقلام موجود در این سامانه را افزایش دهیم.

محمدامین معین‌راد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص سامانه بازرگام اهواز اظهار کرد: از سامانه بازرگام تا کنون استقبال گسترده‌ای شده است و این سامانه با هدف تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و تامین اقلام ضروری و مورد نیاز مردم اهواز راه‌اندازی شده است و سازمان تعاون روستایی نیز متولی آن است.

وی افزود: خوشبختانه از آغاز به کار این سامانه شاهد استقبال بسیار چشمگیر مردم از آن بودیم و تاکنون ۲ تن برنج تایلندی، ۲۷ تن برنج هندی، ۷۵۰ عدد روغن آفتابگردان ۸۱۰ گرمی، ۸۵۰ عدد روغن آفتابگردان ۱۳۵۰ گرمی، یک هزار عدد ماکارونی، ۲۲ تن مرغ و ۷۲۰ کیلو تخم‌مرغ از طریق این سامانه به فروش رفته است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: اقلام ضروری و مورد نیاز مردم در این سامانه به نرخ دولتی عرضه می‌شود و سازمان تعاون روستایی کشور در نظر دارد تا گوشت قرمز منجمد را به اقلام این سامانه اضافه کند و در صورت اجرایی شدن این موضوع، زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین در نظر داریم که تنوع اقلام موجود در این سامانه را افزایش دهیم.

معین راد تصریح کرد: اقلام قابل خرید از این سامانه در اهواز شامل بسته مرغ ۵ کیلوگرمی به قیمت ۱۰۰ هزار تومان، ماکارانی ۷۰۰ گرمی به قیمت ۷ هزار و ۸۰۰ تومان، برنج ایرانی ۵ کیلوگرمی با قیمت ۲۱۰ هزار تومان، روغن مایع سرخ کردنی۸۱۰ گرمی با قیمت ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان و سیب زمینی هر کیلوگرم با قیمت ۸ هزار تومان است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان افزود: امیدواریم بتوانیم با تامین نیازهای ضروری مردم، مانع ایجاد فشار اقتصادی به سبد غذایی خانوارهای خوزستانی شویم.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب