جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نامگذاری ولادت حضرت جوادالائمه(ع) به عنوان روز پسر در تقویم مصوب شد

نامگذاری ولادت حضرت جوادالائمه(ع) به عنوان روز پسر در تقویم مصوب شد

نامگذاری ولادت حضرت جوادالائمه(ع) به عنوان روز پسر در تقویم مصوب شد
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد، نامگذاری ولادت حضرت جوادالائمه(ع) به عنوان روز پسر در تقویم مصوب شد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت‌الاسلام حسن منصوریان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نامگذاری ولادت حضرت جوادالائمه(ع) به عنوان روز پسر در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد به تصویب رسید و مراحل قانونی برای ثبت در تقویم ملی را طی می‌کند.

 وی تصریح کرد: در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد که با حضور مدیران شهری برگزار شد پیرامون پیشنهاد "ثبت روز ملی پسر به مناسبت میلاد حضرت جوادالائمه(ع)" بررسی شد و تبادل نظر لازم در این خصوص صورت پذیرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه نامه نگاری با رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی صورت می‌گیرد تا سایر مراحل تصویب و ثبت در تقویم طی شود، خاطرنشان کرد: انتخاب ولادت حضرت جوادالائمه(ع) به عنوان روز «پسر» به صورت علمی و پژوهشی مورد بررسی قرار گرفته و موافقت کارشناسان، شخصیت‌های برجسته سیاسی و مذهبی استان و کشور و مردم را نیز اخذ کرده است.

منصوریان تأکید کرد: معتقدیم که هر دختری باید بزرگ شده و به زنی عفیفه و پاکدامن تبدیل گردد و در کنار آن هر پسری نیز باید بزرگ شود تا به مردی شرافتمند و صادق تبدیل شود و بتواند در راه حیاتی برای خانواده، جامعه، ملت خود سهیم باشد و بتواند جهان را به مکانی بهتر برای پسران و دختران در همه جا تبدیل کند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب