جستجو
رویداد ایران > خبرها > حمایت بلاعوض ۷۰ درصدی صندوق نوآوری از شرکتهای دانش بنیان

حمایت بلاعوض ۷۰ درصدی صندوق نوآوری از شرکتهای دانش بنیان

حمایت بلاعوض ۷۰ درصدی صندوق نوآوری از شرکتهای دانش بنیان
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:شرکت­ های دانش ­بنیان می­ توانند از حمایت بلاعوض ۷۰ درصدی صندوق تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال در سال، برای بهره­ مندی از خدمت رتبه­ بندی استفاده کنند.
به گزارش صندوق نوآوری و شکوفایی، سیاوش ملکی­ فر، گفت: شرکت­ های دانش ­بنیان برای موفقیت نمی­ توانند تنها به توانمندی­ های فنی خود متکی باشند و به تقویت توان مدیریتی و سازمانی نیز نیاز دارند. در همین راستا به منظور توانمندسازی پایه شرکت­ های دانش­ بنیان و با توجه به استقبال شرکت­ ها و اثربخشی خدمت عارضه­ یابی در این شرکت­ ها، صندوق نوآوری و شکوفایی در سال ۹۸ در سه مرحله اقدام به حمایت از شرکت­ ها برای فرآیند عارضه‌یابی کرده است.
وی ادامه داد: شرکت­ های دانش ­بنیان در مرحله عارضه­ یابی پایه با راهنمایی کارگزاران صندوق نوآوری و شکوفایی، دید مناسبی نسبت به مشکلات اصلی خود پیدا می­ کنند. در مرحله بهبود و توسعه، عارضه­ های اصلی تحلیل و ریشه­ یابی شده و اقدامات مناسب برای بهبود و برنامه ­ریزی طراحی می­ شود. در مرحله نظارت مستمر نیز بر فرآیند توسعه بلندمدت نظارت شده و اقدامات پیشنهادی کنترل و اصلاح می­ شود و پیشرفت اقدامات محاسبه و اندازه‌گیری خواهد شد.
ملکی­ فر عنوان کرد: شرکت­ های دانش ­بنیان می­ توانند از حمایت بلاعوض ۷۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال در سال، برای بهره­ مندی از خدمت رتبه­ بندی استفاده کنند. این خدمت توسط کارگزاران مورد تایید صندوق به شرکت­ های دانش ­بنیان ارایه می­ شود.
به گفته معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، استفاده از هر یک از مراحل رتبه ­بندی، منوط به استفاده از مراحل با رعایت تقدم و تاخر است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب