جستجو
رویداد ایران > استان ها > فعالیت مراکز واکسیناسیون شهر قزوین تا چه ساعتی است؟

فعالیت مراکز واکسیناسیون شهر قزوین تا چه ساعتی است؟

فعالیت مراکز واکسیناسیون شهر قزوین تا چه ساعتی است؟
رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون همه روز از ساعت ۸ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

علیرضا مهرعلیان، رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: مرکز تجمیعی سالن حضرت رقیه (س) وابسته به سازمان مدیریت بحران استانداری، واقع در شهرک کوثر، بالاتر از فلکه سوم کوثر، جنب دادگاه انقلاب، از ساعت ۸ تا ۱۸ و همچنین دانشگاه تربیت معلم (فرهنگیان) واقع در خیابان نواب شمالی، روبروی خیابان کارگر، از ساعت ۸ تا ۱۴، به عنوان مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا فعالیت دارند.

مهرعلیان در ادامه از راه اندازی مرکز تجمیعی جدید در مسجد صاحب الزمان (عج) برای ساکنان منطقه شهرک مهدیه (آبگیلک) خبر داد و گفت: شهروندان ساکن در خیابان قائم، پیروزی، بلوار حکیم، و تندگویان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۴ با در دست داشتن کارت ملی، به آن مراجعه و واکسن خود را تزریق کنند.

وی با بیان اینکه این سه مرکز تجمیعی در روزهای تعطیل هم فعالند، گفت: در کنار این مراکز شهروندان می‌توانند از ساعت ۸  تا ساعت ۱۴ برای تزریق واکسن کرونا، به مرکز خدمات جامع سلامت نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند.

در موج ششم، ابتلا در تمام سنین مشاهده شده است و بیشترین مواردی که که منجر به بستری بیمار می‌شود، در افرادی است که واکسن تزریق نکرده اند، و یا بیماری‌های زمینه‌ای دارند.

رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از مردم خواست برای کنترل سریع‌تر این بیماری و حمایت از کارکنان حوزه درمان و بهداشت، برای تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حساسیت بیشتری به خرج دهند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب