جستجو
رویداد ایران > سبک زندگی > سرگرمی > تعبیر خواب خیاطی از امام صادق و ابن سیرین

تعبیر خواب خیاطی از امام صادق و ابن سیرین

تعبیر خواب خیاطی نشانه سود و موفقیت است. در ادامه با تعبیر خواب خیاطی برای دختر مجرد، تعبیر خواب خیاطی از امام صادق و ابن سیرین،تعبیر خواب دوختن لباس و...آشنا می شوید.

معنا کردن خواب ها می تواند به شما کمک کند تا بتوانند هر چه سریع تر نشانه هایی که در خواب هایتان وجود دارد را پیدا کرده و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید. در مطالب قبلی شما را با تعبیر خواب کت و شلوار، تعبیر خواب اتو و تعبیر رویای لباس آبی آشنا کرده ایم و در ادامه قصد داریم تعبیر خواب خیاطی را برایتان بازگو کنیم.

تعبیر خواب خیاطی

تعبیر خواب خیاطی نشانه شایعات است و احتمالا در کار و شغلتان به مشکل خورده اید و به همین دلیل از نظرات دیگران راجب خود می ترسید و سعی می کنید که مشکلات شخصی تان را از آن ها پنهان کنید.

تعبیر خواب خیاطی از امام صادق

تعبیر خواب خیاطی ابن سیرین

تعبیر خواب دوختن لباس

تعبیر خواب لباس دوختن برای دختر مجرد

تعبیر خواب دوختن لباس توسط دیگری

تعبیر خواب دوختن پیراهن زنانه

تعبیر خواب دوختن لباس توسط مرده

تعبیر خواب دوختن لباس توسط مرده، دلالت بر دعای فرد فوت شده برای بازماندگانش است. همین طور بیانگر این است که صاحب رویا از فردی که در آن دنیا است چشم پوشی کرده و کمتر از او یاد میکند.

  

تعبیر خواب دیدن خیاط 

تعبیر خواب خیاط شدن

تعبیر خواب اندازه گیری توسط خیاط

 تعبیر خواب خیاطی یاد گرفتن

تعبیر خواب خیاطی شلوار

تعبیر خواب خیاطی شلوار بیانگر این معنا است که به زودی اولادی خواهید داشت. دوخت و دوز پارچه ای که برای پوشاندن شیشه استفاده میشود، تعبیر نیکی ندارد چرا که غصه و اندوه معنی میشود ولی چنانچه پارچه ای که دوخته میشود برای کودکان باشد، بسیار معنای خوبی دارد.




برچسب ها
نسخه اصل مطلب
نویسنده
گروه تحریریه
گروه تحریریه پایگاه خبری رویداد ایران