جستجو
رویداد ایران > خبرها > هوشمندسازی صنعت حمل ونقل کشور با تعامل استارت‌آپ‌ها امکان‌پذیر است

هوشمندسازی صنعت حمل ونقل کشور با تعامل استارت‌آپ‌ها امکان‌پذیر است

هوشمندسازی صنعت حمل ونقل کشور با تعامل استارت‌آپ‌ها امکان‌پذیر است
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به اینکه یکی از نیازهای صنعت حمل و نقل کشور هوشمندسازی این حوزه است، گفت این امر جز با تعامل نهادهای مرتبط با حمل و نقل و استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های خدماتی امکان‌پذیر نیست.
به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی در خصوص پویش ملی نهضت ساخت داخل (ایران ساخت) با بیان اینکه رونق تولیدات داخلی منوط به حضور جوانان ایده پرداز است، گفت: تلاش متخصصان داخلی در حوزه حمل و نقل برای رونق دادن به تولیدات داخلی و تحقق شعار امسال، امری واجب است.
وی، توانمندی قطعه‌سازان داخلی در صنعت خودرو را مطلوب توصیف کرد و خواستار تعامل و همکاری سازنده خودروسازان و شرکت‌های دانش‌بنیان شد.
منطقی معتقد است که یکی از نیازهای صنعت حمل و نقل کشور، هوشمندسازی این حوزه است و این هوشمندسازی جز با تعامل نهادهای مرتبط با حمل و نقل و استارتاپ ها و شرکت های خدماتی امکانپذیر نیست.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با مثبت ارزیابی کردن روند برگزاری نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل، رونق تولید، که در روزهای گذشته برگزار شده بود، گفت: ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری بعد از اتمام نمایشگاه، مسئولیت ویژه‌ای را برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برعهده دارد و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط میان استارت‌آپ‌ها و بخش‌های دولتی گام موثری جهت توسعه فناوری‌های نوین و حمایت از تولیدات داخلی بردارد.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب