جستجو
رویداد ایران > سبک زندگی > سرگرمی > تعبیر خواب خیار از نظر امام صادق و حضرت یوسف برای متاهل و مجرد

تعبیر خواب خیار از نظر امام صادق و حضرت یوسف برای متاهل و مجرد

تعبیر خواب خیار سعادت و خوشبختی است. با تعبیر خواب برنج برای دختر مجرد، زن متاهل و زن باردار، تعبیر خواب از دیدگاه امام صادق، حضرت یوسف و... را آورده ایم.
تعبیر خواب خیار از دیدگاه معبرین متفاوت است برخی از معبرین غربی دیدن خیار را در خواب نشانه اندوه و پریشانی دانسته اند و برخی دیگر گرفتن خیار از دیگران را نشانه سودی برای خواب بیننده تفسیر کرده اند و شما می توانید با توجه به خوابی که دیده اید تفسیر آن را از بین تعابیر مختلف پیدا کنید.

تعبیر خواب خیار از دیدگاه معبران

تعبیر خواب خیار سبز امام صادق

    دیدن خیار سبز در خواب، نشانه سلامتی، ثروت و خوشبختی است. خوردن خیار سبز در خواب، نشانه رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهاست.دیدن خیار در خواب از دیدگاه امام صادق بر سه وجه است : شادی و طرب و عیش، پشیمانی در کار، منفت از دوستان و خویشان.

تعبیر خواب خیار سبز حضرت یوسف

    دیدن خیار سبز در خواب، نشانه فراوانی و نعمت است. خوردن خیار سبز در خواب، نشانه رسیدن به موفقیت و پیشرفت است. دیدن خیار خراب یا گندیده در خواب، نشانه فقر و بدبختی است. خوردن خیار خراب یا گندیده در خواب، نشانه پشیمانی از کاری است که انجام داده‌ایم.

تعبیر خواب خیار محمد بن سیرین 

تعبیر خواب خیار منوچهر مطیعی تهرانی

لوک اویتنهاو 

آنلی بیتون 

ابراهیم کرمانی 

اچ میلر 

 

تعبیر خواب خیار برای دختر مجرد

تعبیر خواب خیار برای زن متاهل

تعبیر خواب خیار برای زن باردار

تعبیر خواب خیار و جنسیت جنین

تعبیر خواب خیار چیدن

تعبیر خواب خیار خریدن یا فروختن

    خرید یا فروش خیار در عالم رویا نشان از نوعی تبادل انرژی و سلامتی به همراه سود مالی می باشد و شاید در شغلی مشغول به کار هستید که پراسترس است و انرژی و سلامتی تان را در برابر مقادیر زیادی درآمد از شما می گیرد.

تعبیر خواب کاشت خیار

    اگر در خواب ببینید خیار می کارید یا خیار می چینید، تعبیر آن است که شما می خواهید هر چه سریعتر شغلی کوتاه مدت و فرعی برای اوقات فراغت خود پیدا کنید و از پول آن برای بهتر کردن زندگی خانواده خود استفاده کنید.

تعبیر خواب خیار کهنه

دیدن خیار کهنه و کپک زده در خواب نماد آن است که در مدت زمان کوتاهی پس از فراوانی، تنگدستی و نداری از راه می رسد. مراقب پس انداز، مخارج و هزینه هایتان باشید.

تعبیر خواب ترشی خیار انداختن

اگر در خواب ببینید که ترشی خیار درست می کنید، تعبیر آن است که پول کافی برای پرداخت بدهی های خود پس انداز خواهید کرد. با این وجود، ممکن است انتخاب کنید که بدهی های خود را فورا پرداخت نکنید بلکه به جای پرداخت آن ها راه های بیشتری برای سرمایه گذاری پیدا می کنید که درآمد بیشتری برایتان تولید می کنند و بعدا می توانید از آن استفاده کنید.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب
نویسنده
گروه تحریریه
گروه تحریریه پایگاه خبری رویداد ایران