جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > بیوگرافی شراره رنجبر بازیگر

بیوگرافی شراره رنجبر بازیگر

بیوگرافی شراره رنجبر بازیگر
در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی شراره رنجبر هنرپیشه موفق و توانا ایرانی همراه با تصاویر جدید و شخصی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

شراره رنجبر هنرپیشه مطرح و با استعداد سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۵ با فیلم سینمایی “نسل جادویی” به کارگردانی ایرج کریمی آغاز نمود و تا کنون در این عرصه فعالیت می کند. از آثار مهم وی می توان به سریال “جزیره” و فیلم های “تیغ و ترمه”، “لامینور” و “آبنیات چوبی” اشاره کرد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی شراره رنجبر همراه با تصاویر شخصی و جدید وی آشنا شوید.


آشنایی با بیوگرافی شراره رنجبر

شراره رنجبر بازیگر محبوب و مطرح تلویزیون و سینما متولد دهه ۶۰ می باشد و در تهران چشم به جهان گشوده است.


از وضعیت ازدواج و همسر شراره رنجبر اطلاعات دقیقی در دست نیست. او احتمالا مجرد می باشد.

وی تاکنون در ۶ اثر سینمایی و یک سریال نمایش خانگی ایفای نقش کرده است.


آغاز فعالیت بازیگری

این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۵ با فیلم سینمایی “نسل جادویی” به کارگردانی ایرج کریمی در کنار هدیه تهرانی و باران کوثری آغاز نمود، سپس در سال ۸۹ دومین تجربه سینمایی خود را با فیلم “پیتزا مخلوط” به کارگردانی حسین قاسمی جامی و نویسندگی برزو نیک‌ نژاد به دست آورد.


شراره رنجبر در سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۳ دوره پرتلاش و موفق را در زمینه سینما گذراند و در فیلم های مهمی به ایفای نقش پرداخت. در سال ۱۳۹۳ در فیلم سینمایی “در مدت معلوم” به کارگردانی وحید امیرخانی، نویسندگی مهدی علی‌ میرزایی و تهیه‌کنندگی سید محسن جاهد و رویا شریف بازی کرد.


سپس او در همان سال در فیلم “آدم باش” به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجید جوانمرد و نویسندگی محمود روزبهانی در کنار امین حیایی، نیوشا ضیغمی و اکبر عبدی حضور یافت.

در سال ۱۳۹۴ در فیلم های “دلتا ایکس” به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی علیرضا امینی و “آبنبات چوبی” به کارگردانی محمدحسین فرحبخش، نویسندگی علی اصغری و تهیه‌کنندگی عبدالله علیخانی به ایفای نقش پرداخته است.

بدین ترتیب او در سال ۱۳۹۷ در فلم سینمایی “تیغ و ترمه” به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد بازی کرده است. ایشان در این فیلم در کنار بازیگرانی از جمله دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق‌نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، میترا قربانی و … همبازی بود.


تلویزیون

شراره رنجیر در سال ۱۴۰۰ با مجموعه تلویزیونی “جزیره” به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی علی طالب‌ آبادی وارد قاب تلویزیون شد.

در این مجموعه بازیگرانی از جمله محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروزآذر، زهیر یاری، شهروز دل‌ افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت‌ الله رمضانی‌ فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری و … حضور داشتند.


فیلم های سینمایی


سریال نمایش خانگی


امیدواریم از خواندن بیوگرافی شراره رنجبر هنرپیشه توانا کشورمان و همچنین از تماشای تصویر زیبا و دیدنی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب