جستجو
رویداد ایران > خبرها > مسئولان از ظرفیت های اقتصادی آستارا برای اشتغالزایی استفاده کنند

مسئولان از ظرفیت های اقتصادی آستارا برای اشتغالزایی استفاده کنند

مسئولان از ظرفیت های اقتصادی آستارا برای اشتغالزایی استفاده کنند
امام جمعه موقت شهرستان آستارا گفت: مسئولان از ظرفیت های اقتصادی این شهرستان نظیر گمرک، راه آهن و بندر برای اشتغالزایی و توسعه همه جانبه باید استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های نماز جمعه آستارا در مصلی افزود: افراد منتصب شده در پست های فرماندار و معاونت عمرانی فرماندار از افراد انقلابی و شایسته هستند و امیدواریم مردم با تغییرات به نفع خودشان طعم شیرین خدمت را بچشند.

وی با اشاره به جنگ شناختی امروز دشمن علیه کشورمان به وسیله فضای مجازی اضافه کرد: امروز دشمن تمام نیروی خود را بر نرم افزارها متمرکز کرده و از فکر حمله نظامی به ایران مأیوس شده و با وجود پایگاه های نظامی بسیار در همسایگی ما، جرات شلیک حتی یک موشک را به سمت جمهوری اسلامی ایران ندارد.

وی بیان کرد: ایران یکی از کشورهایی است که ظرفیت هایش هنوز کشف نشده است و نگاه به بیرون و کشورهای همسایه باید از موضع قدرت و استقلال فکری باشد.

خطیب جمعه آستارا گفت: در هشت سال گذشته آن چه را در برجام توافق شده بود، رعایت کردیم و چیزی نصیبمان نشد و باید قدری تحمل کنیم و به تلاش های جهادی سید محرومان باور داشته باشیم.

صالحی با اشاره به پخش پویا نمایی مردمی انتقام از قاتلان سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: آمریکا در یک کشور ثالث مهمان آن کشور را به شهادت رساند و ترامپ ملعون باید مثل سلمان رشدی آرامش نداشته باشد و حیات بی ثمر خود را در وحشت و استرس بگذراند.

وی ادامه داد: آمریکا در ۲۰ سال گذشته به طور میانگین روزانه ۴۶ حمله علیه مردم بی گناه جهان داشته و با ۹۳ هزار عملیات در کشورهای دنیا کارنامه سیاهی را از خود برجا گذاشته است.

 شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب