جستجو
رویداد ایران > استان ها > تعطیلی مدارس شیفت عصر امروز استان کردستان دوشنبه 27 دی 1400

تعطیلی مدارس شیفت عصر امروز استان کردستان دوشنبه 27 دی 1400

تعطیلی مدارس شیفت عصر امروز استان کردستان دوشنبه 27 دی 1400
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از تعطیلی تمام مدارس شیفت نوبت بعدازظهر امروز استان خبر داد.

رشید قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از تعطیلی تمام مدارس استان خبر داد و اظهار داشت: تمام مدارس شهری و روستایی کردستان در همه پایه‌های تحصیلی در نوبت بعد از ظهر امروز تعطیل است‌.

وی افزود: این تعطیلی‌ها به دلیل بارش شدید برف، لغزندگی معابر، برودت هوا، مشکلات تردد و مسدود شدن برخی از مسیرها، پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر ادامه بارش و افت دما در سطح استان و هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های کردستان صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه آموزش هیچ‌گاه تعطیل‌‌بردار نیست، تصریح کرد: آموزش دانش‌آموزان به‌صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد انجام می‌شود.



وی ازبرگزاری امتحانات نهایی در این شرایط برفی براساس برنامه ابلاغی خبر داد و گفت: البته امتحانات داخلی دانش‌آموزان کردستانی به زمان دیگری موکول و از طریق مدیران و معلمان مدارس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قربانی در پاسخ به این سوال که با توجه به ادامه بارش‌ها تا روز سه‌شنبه براساس اعلام هواشناسی، تکلیف مدارس و امتحانات چه خواهد شد، توضیح داد: هرگونه اخبار تعطیلی یا لغو و برگزاری امتحانات از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب